دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
ب

حوزه / شریف زارعی به وجود ۲۴۳ شعب اخذ رأی در شهرستان کاشان اشاره کرد و گفت: ۲۴ صندوق‌ به صورت سیار برای کسانی که توان حضور درپای صندوق‌های ثابت را ندارند اختصاص پیدا کرده است.

محمد شریف زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان پس از انداختن رأی خود به صندوق شماره ۷۵ مسجد صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، به حضور حماسی مردم بصیر کاشان در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای شروع فرایند اخذ رأی، مردم کاشان در کلیه شعب حضوری پرشور و گسترده پای صندوق‌ها داشتند.

فرماندار کاشان به وجود ۲۴۳ شعب اخذ رأی در شهرستان کاشان اشاره کرد و گفت: ۲۴ صندوق‌ به صورت سیار برای کسانی که توان حضور درپای صندوق‌های ثابت را ندارند اختصاص پیدا کرده است.

شریف زارعی با بیان اینکه ۱۴ هزار نفر رأی اولی در شهرستان کاشان حضور دارند، خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی موجب امنیت و اقتدار کشور است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند، هر چقدر مشارکت در انتخابات بیشتر باشد، قطعا یک مجلس قوی برای تصویب قوانین بهتر در جهت حل مشکلات مردم شکل می‌گیرد، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان خواهد بود.

فرماندار کاشان، به تشریح تفاوت انتخابات گذشته با انتخابات فعلی در کشور پرداخت و ابراز کرد: مردمی شدن و ترغیب اقشار مختلف مردم به صورت چهره به چهره مهمترین دستاورد انتخابات فعلی می‌باشد.

شریف زارعی، به خنثی شدن توطئه های دشمنان در ترغیب مردم برای حضور حداقلی در انتخابات فعلی اشاره کرد و گفت: خدا را شاکریم که اقشار مختلف مردم خصوصا جوانان و هنرمندان به منظور خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان حضور حداکثری در انتخابات تا این لحظه داشته‌اند.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان، با بیان اینکه توصیه مقام معظم رهبری در عرصه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت در انتخابات باید مورد توجه باشد، اظهار کرد: به دلیل اینکه در این دوره با نیمه مکانیزه شدن انتخابات ابراز هویت در اخذ رای انجام می‌شود، شبهه‌ای به این انتخابات نمی‌توان وارد کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha