پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
شیخ علی یاسین العاملی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی یاسین العاملی گفت: کمک‌های بشردوستانه به مردم فلسطین، آنها را در برابر موشک‌های دشمن در امان نگه نمی‌دارد و هر کس می‌خواهد از فلسطین حمایت کند باید خود را از محدودیت‌های دولت‌های تسلیم شده و متمایل به عادی سازی روابط با این رژیم رها کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی یاسین العاملی رئیس تجمع علمای صور در خطبه نماز جمعه که در مسجد مدرسه علمیه شهر صور برگزار شد گفت: کمک‌های بشردوستانه به مردم فلسطین، آنها را در برابر موشک‌های دشمن در امان نگه نمی‌دارد؛ دشمنی که برخی از سازمان‌های عربی را بیش از کنترل خیابان‌های تل آویو زیر سلطه خود قرار داده‌ است و تصمیمات خود را برای بستن درها به روی مردم فلسطین به آنها تحمیل می‌کند. بنابر این هر کس می‌خواهد از فلسطین حمایت کند باید خود را از محدودیت‌های دولت‌های تسلیم شده و متمایل به عادی سازی روابط با این رژیم رها کند.

وی با پرسیدن این سؤال که تعداد افرادی که اسرائیل باید در فلسطین بکشد تا تشخیص داده شود که او در حال نسل کشی است و وجدان غرب و برخی عرب‌ها بیدار شود چقدر است!؟ تأکید کرد: فلسطین چون گوشت قربانی از سوی پروژه صهیونیستی- آمریکایی به شیطان تقدیم نخواهد شد، بلکه پیروزی فلسطین آغازی برای عبور جهان به سوی عدالت خواهد بود.

رئیس تجمع علمای صور در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: تشدید روند تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان، گر چه باعث شعله‌ور شدن منطقه با آتش و خون می‌شود ولی تصمیم مقاومت در دفاع از سرزمین خود و حمایت از نوار غزه را متزلزل نمی‌کند.

وی افزود: تهدیدات دشمن نسبت به لبنان، تجارت داخلی بین رهبران آنها برای دستیابی به دستاوردهای سیاسی داخلی است.

او ادامه داد: هر تصمیمی که از سوی مسئولان لبنان در هر بخشی صادر می‌شود باید در چارچوب حمایت از جبهه داخلی لبنان در برابر فساد، محاصره آمریکا و تجاوزات رژیم صهیونیستی باشد و دیگر زمانی برای نزاع و کم کاری سیاسی که مدعیان حاکمیت، پیروان سفارتخانه‌ها و رهبران فرقه‌ای انجام می‌دهند وجود ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین العاملی در ادامه خاطرنشان کرد: سیاست یکی به نعل یکی به میخ کوبیدن در اوضاع داخلی لبنان که از سوی مدعیان حاکمیت اجرا می‌شود در جهت تضعیف لبنان در مقابل پروژه صهیونیستی - آمریکایی در منطقه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha