شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
ثب

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه از افراد دارای ایده و فکر نو در جهت پیشرفت منطقه استفاده گردد، تصریح کرد: منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل باید از رسانه ها، نخبگان اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و... در تصمیم گیری ها و رفع مشکلات مردم کمک بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در دیدار با مصطفی معینی آرانی منتخب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک راهیابی وی به مجلس، بر لزوم خدمت خالصانه و صادقانه به مردم و مشورت با نخبگان در تصمیم گیری ها گفت: فرصت خدمت گزاری بی منت به مردم را هیچ موقع فراموش نکنید.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه از افراد دارای ایده و فکر نو در جهت پیشرفت منطقه استفاده گردد، تصریح کرد: منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل باید از رسانه ها، نخبگان اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و... در تصمیم گیری ها و رفع مشکلات مردم کمک بگیرد.

حجت الاسلام سلیمانی با ابراز گلایه از اینکه مسئولان در ادوار گذشته به معنای واقعی از ظرفیت رسانه ها، روحانیون ، ائمه جمعه و جماعات در حل مشکلات مردم استفاده نکردند ابراز داشت : از ظرفیت روحانیون و حوزه های علمیه به صورت جدی در پیگیری مشکلات مردم بیش از پیش استفاده شود.

امام جمعه آران و بیدگل برلزوم شناسایی آسیب های شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد و افزود: با تشکیل کمیته های تخصصی آسیب های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... این شهرستان پیگیری و برطرف شود.

حجت الاسلام سلیمانی برلزوم وصل حلقه اتصال و استفاده از ظرفیت های دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل در رفع مشکلات مشترک تاکید کرد و یاد آورشد: به دلیل وجود منافع مشترک بین شهرستان کاشان و آران و بیدگل در زمینه های گردشگری باید آسیب های این حوزه برطرف شود.

وی به ظرفیت نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان در جهت رفع مشکلات فرهنگی اشاره کرد و یاد آورشد: منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل، باید از ظرفیت و نظرات ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در منطقه در جهت پیشبرد اهداف کلان منطقه بهره مند شود.

امام جمعه آران و بیدگل برلزوم آسیب شناسی مشکلات زیست محیطی این شهرستان تاکید کرد و یاد آور شد : باید یک کارشناس خبره و منصف میزان آلایندگی کارخانه فولاد را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.

حجت الاسلام سلیمانی برلزوم پیگیری رفع مشکلات دانشگاه فرهنگیان و استقلال اداره آب و فاضلاب شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد وخاطرنشان کرد : علاوه بر استقلال اداره آب و فاضلاب، در جهت آماده نمودن زیرساخت دانشگاه فرهنگیان این شهرستان نیز باید پیگیری های لازم به عمل آید.

امام جمعه آران و بیدگل به بهره مندی بیشتر این شهرستان از منابع دریاچه نمک اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه ۷۰ درصد دریاچه نمک در حوزه جغرافیایی این شهرستان قرار دارد، لذا میزان بهره مندی از منابع آن نیز در جهت سرمایه گذاری و اشتغالزایی و جلوگیری از خام فروشی باید متناسب با حوزه جغرافیایی آن باشد.

حجت الاسلام سلیمانی بر رفع مشکل چاله ابوزید آباد اشاره کرد و افزود: این چاله زباله امروز به معضلی تبدیل شده و مشکلات زیادی را برای مردم این شهر ایجاد کرده در حالی که اقدام عملی برای ساماندهی آن از سوی مسئولان دیده نشده است.

امام جمعه آران و بیدگل برلزوم استفاده از ظرفیت رسانه ها در جهت تبیین دستاوردهای نظام اسلامی ایران تاکید کرد و افزود: علیرغم اقدامات خوبی که دولتمردان در سطح کشور در شرایط تحریم در زمینه های مختلف انجام داده اند، ولی به طور شایسته از ظرفیت رسانه ها در بیان این دستاوردها استفاده نشده است.

حجت الاسلام سلیمانی برلزوم پیگیری تکمیل و تجهیز بیمارستان ثامن شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد و افزود : از منتخب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل انتظارداریم پیگیری اجرای پروژه جاده آران و بیدگل به گرمسار را برای خارج شدن از بن بست در اولویت کاری خود قرار دهد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha