یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
پژوهشکده فقه و علوم انسانی دستیار پژوهشی می‌پذیرد

حوزه/ پژوهشکده حوزوی فقه و علوم انسانی، در راستای انجام طرح‌های پژوهشی و با هدف بهره‌گیری از ظرفیت نخبگانی، از میان مدرسان سطوح عالی و طلاب واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

هادی غلامرضائی، کارشناس پژوهش پژوهشکده حوزوی فقه و علوم انسانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اعلام خبر پذیرش دستیار پژوهشی در پژوهشکده فقه و علوم انسانی، افزود: از جمله شرایط آموزشی و پژوهشی دستیاران پژوهشی نکاتی را می توان اشاره کرد، مدرسان باید دارای مدرک رسمی سطح چهار و حکم تدریس سطوح عالی را دارا بوده و طلاب نیز باید دارای مدرک رسمی سطح سه یا اتمام کتبی و شفاهی پایه دهم به همراه مدرک کارشناسی ارشد باشند.

وی ادامه داد: هر کدام از این مدرسان و طلاب باید حداقل یک مقاله علمی پذیرفته‌شده در مجلات معتبر حوزه علمیه یا وزارت علوم داشته باشند.

غلامرضائی با اشاره به محدود بودن زمان این فراخوان، اظهار کرد: این فراخوان تا پایان فروردین ۱۴۰۳ می باشد و متقاضیان واجد شرایط برای ثبت نام به نشانی https://survey.porsline.ir/s/Lm۸۱XTCL مراجعه کنند.

یادآور می شود، پژوهشکده فقه علوم انسانی فعلا دارای سه گروه علمی می‌باشد که هر گروه از شاخه‌های مختلفی بدین شرح تشکیل شده است: ۱ ـ گروه مبانی و منطق فقه نظام‌ساز: فلسفه دین، فلسفه علوم انسانی، فلسفه اصول فقه و فلسفه علم فقه؛ ۲ ـ گروه فقه نظامات و مناسبات اجتماعی: فقه حکومت و سیاست، فقه اقتصاد، فقه وقف، فقه تقنین و فقه قضاء؛ ۳ ـ گروه فقه تمدن، پیشرفت و منابع حیاتی: فقه خانواده، فقه تربیت، فقه استاندارد و فقه زیست‌فناوری.

برای اطلاعات بیشتر دربارۀ این فراخوان به کانال پژوهشکده فقه و علوم انسانی در پیامرسان ایتا به نشانی @psoimamreza مراجعه کنید.

۳۱۳/۱۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha