پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 1144564
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
سش

حوزه / منتخب مردم نطنز و بادرود و قمصر در نخستین دیدار خود با حجت الاسلام محمد حسین کتابچی امام جمعه قمصر راجع مسائل مختلف گفتگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، منتخب مردم نطنز و بادرود و قمصر در نخستین دیدار خود با حجت الاسلام محمد حسین کتابچی امام جمعه قمصر راجع به مسائل مختلف گفتگو و تبادل نظر کرد.

حجت الاسلام کتابچی در این دیدار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و عید سعید نوروز تقارن این دو ماه را به فال نیک گرفت و به شکل گیری انجمن نخبگان قمصر اشاره کرد و ابراز داشت :انتظار داریم منتخب مردم نطنز و بادرود و قمصردر دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از نخبگان منطقه در جهت پیشرفت و ارتقای شهر و بخش قمصر بیش از پیش استفاده نماید.

امام جمعه قمصر به اشتغال مردم قمصر به حرفه گلاب گیری و پرورش گل محمدی اشاره کرد و یاد آورشد: صنعت توریست می تواند باعث رونق اقتصادی قمصر پایتخت گل و گلاب ایران شود.

عبدلی منتخب مردم نطنز و بادرود و قمصر نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار ، اعلام آمادگی خود را در استفاده از طرح های نخبگان در جهت تقویت زیر ساخت های جذب توریست ، توسعه و پیشرفت این منطقه اعلام کرد.

در ادامه غفاری یکی از فعالان صنعت گلابگیری قمصر نیز از طرح های اجرا شده و موزه گلاب مطالبی را ارائه نمود.

انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha