شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام میر عباس زاده

حوزه/میرعباس‌زاده با اشاره به خروج ستاد از شرایط خاص گذشته، گفت: برخلاف سال‌های قبل، ستاد امر به معروف و نهی از منکر به عنوان مطالبه‌گر حقیقی مردم، در رفع مشکلات و مطالبات مردمی ورود پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،حجت‌الاسلام سید ابراهیم میرعباس‌زاده، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل، امروز در نشست مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی استان، از رویکرد جدید این ستاد در احقاق حقوق مردم خبر داد.

دبیر ستاد با اشاره به خروج ستاد از شرایط خاص گذشته، گفت: برخلاف سال‌های قبل، ستاد امر به معروف و نهی از منکر به عنوان مطالبه‌گر حقیقی مردم، در رفع مشکلات و مطالبات مردمی ورود پیدا کرده است.

وی با تأکید بر اینکه آخرین حلقه رسیدگی به درخواست‌های مردم ستادهای امر به معروف هستند، افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۳۰۰ پرونده حقوقی در ارتباط با مطالبات عموم مردم تشکیل شده و پیگیری‌های لازم برای پاسخگویی به ارباب رجوع انجام شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل، بیشترین گلایه‌ها و مطالبات مردمی را مربوط به نحوه تخصیص کالابرگ و برخی اقدامات ابهام‌آلود دستگاه‌های اجرایی دانست و خاطرنشان کرد: با ورود ستاد به این موضوعات، سعی شد تا به درخواست‌های مردمی پاسخ داده شده و رضایت آنها جلب شود.

حجت‌الاسلام میرعباس‌زاده با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر نه تنها از فساد اداری چشم‌پوشی نمی‌کند، بلکه در صدد رفع نقاط ضعف و کاستی ادارات نیز هست، گفت: در کنار تذکر به مدیران متخلف، نقاط قوت ادارات نیز مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی از شکل‌گیری ۱۸ شعبه قضایی در حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در استان اردبیل خبر داد و افزود: معاضدت‌های قضایی و حمایت‌های لازم از فعالان این عرصه انجام می‌شود تا آنها بتوانند با خیال راحت به انجام وظایف خود بپردازند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل با اشاره به برخورد قاطع با جسارت‌کنندگان به آمران به معروف و ناهیان از منکر، گفت: در کمترین زمان، خاطیان شناسایی و به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.

میرعباس‌زاده در پایان، از حمایت قاطع ستاد از فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت:اجازه کوچکترین اهانت به این افراد را نخواهیم داد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha