یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
امام جمعه بیله سوار

حوزه/حجت الاسلام عزیزی، شعار سال را سیاست کلان کشور دانست و بر رفع موانع تولید و حل مشکل اقتصادی کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه شهرستان بیله سوار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، شعار سال را سیاست کلان کشور، نظام، دولت و مجلس دانست و اظهار داشت: رفع موانع، قوانین و مقررات دست و پاگیر و مقابله جدی با کارشکنی‌های اداری و اعمال معافیت‌های مالیاتی از جمله موانع جهش تولید و رشد تولید است که از مسئولان تقاضا داریم جهت تحقق حداکثری شعار سال نهایت تلاش و کوشش را داشته باشند.

وی با بیان اینکه تورم و سختی معیشت مردم چالش اصلی نظام است و در صورت عدم توجه در دراز مدت به بحران و مشکل تبدیل خواهد شد، گفت: باید تمام توان کشور در راستای حل مشکل اقتصادی کشور باشد و در این زمینه اتاق فکر اقتصادی و تیم اقتصادی دولت باید بسیار جدی و حساس باشد.

امام جمعه بیله سوار، ضمن اظهار گلایه از برخی ادارات شهرستان، خواستار تسویه بدهی‌های ادارات به شهرداری شد و گفت: از اعضای شورای شهر و شهردار تقاضا داریم در رسیدگی به مشکلات شهری و تسهیل رضایتمندی مردم در نزدیک ترین زمان ممکن اقدامات لازم را به عمل آورند.

حجت الاسلام عزیزی، جنایت‌های اخیر اسرائیل در غزه را بسیار فاجعه بار و غیر انسانی و وحشیانه توصیف کرد و از همکاری سیاستمداران جهان در این جنایات هولناک ابراز تأسف کرد و گفت: مردم غزه و فلسطین مظلوم‌ترین مردم تاریخ بشریت هستند و صبر و مقاومت آنان ستودنی است.

وی ضمن گرامیداشت روز جهانی آب، از مسئولین استانی خواست نسبت به بحران آینده جهان و ایران در بحث کم آبی تدابیر و برنامه ریزی لازم را به صورت بلند مدت داشته داشته باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha