یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1146357
۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
علی ابادی

حوزه/نماینده منتخب مردم شهرستان های دورود و ازنا در مجلس دوازدهم گفت:هنر روح‌ بخش و پیش‌ رونده است و هنرمندان می‌توانند در این عرصه میدان‌داری کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد روح الله لک علی آبادی،نماینده منتخب مردم شهرستان های دورود و ازنا در مجلس دوازدهم چهارشنبه شب در طرح ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ،هنر و رسانه شهرستان دورود بر جهش در تولیدات فرهنگی و هنری هنرمندان تاکید کرد و افزود: ما در این راه در کنار هنرمندان خواهیم بود.

وی با قدردانی از دست اندرکاران برپایی این ضیافت اظهار داشت: هنر روح‌بخش و پیش‌رونده است و هنرمندان می‌توانند در این عرصه میدان‌داری کنند.

نماینده منتخب مردم شهرستان های دورود و ازنا در مجلس دوازدهم با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" خاطر نشان کرد: این جهش می‌تواند در تولیدات فرهنگی و هنری نیز اتفاق بیفتد و باید هنرمندان آن را رقم بزنند و ما نیز در این راه در کنار هنرمندان خواهیم بود.

لک علی آبادی در پایان به بازدید خود با همراهی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی استان از طرح کتابخانه درجه یک دورود اشاره کرد و گفت: امیدواریم با افتتاح این طرح در دولت سیزدهم پایگاه بزرگ فرهنگی برای مردم شریف شهرستان که مطالبه به حق مردم است، محقق شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha