چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
راهپیمایی روز قدس

حوزه/ سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان زنجان برای دعوت مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان زنجان برای دعوت مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس پیامی صادر کرد مه متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندارند. (آیه ۲۳سوره احزاب)

امسال در حالی روز قدس فرا می‌رسد که باز دست جنایتکاران عالم از آستین رژیم کودک کش صهیونیستی بیرون آمده و جمعی از مستشاران نظامی را در کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق به شهادت رسانیده است. سران شکست‌خوردۀ رژیم که هیمنه خود را به خصوص پس از عملیات حماسی و غرورآفرین طوفان‌الأقصی در حال فرو ریختن می‌بینند و در باتلاق نفاق وتوطئۀ خویش گرفتارآمده‌اند، دست به جنایات جنون آمیز زده و پس از نسل‌کشی بی‌سابقۀ هزاران تن از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزّه، اعمّ از زن و مرد و کودک و... زده که قلب مردم عالم را مالامال از غم واندوه نموده است.

ازسال ۱۹۴۸ که یهودیان به مسلمانان یورش برده واملاک واموال آنان را تصاحب وصدها هزار نفر را آواره کردند و تا امروز، جنگ ها و تجاوزات ظالمانه ای را شاهد بوده ایم که هر کدام نقطه سیاهی بر تاریخ استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب است و منجر به کشتار یا آوارگی میلیونها تن از کودک وزن و مرد شده است. همراهی کشورهای مدعی دروغین حقوق بشر دراین جنایات هولناک، رسواگر ریاکاری و اندیشه های پلید و ظالمانه آنان است.

انتقام خون شهیدان عزیز ما در کنسولگری و بیش از ۳۰ هزار شهید، ۷۰ هزار مجروح و ۲ میلیون بی خانمان فلسطینی نابودی رژیم منحوس و غده ی سرطانی اسرائیل توسط رزمندگان و مجاهدان شجاع جبهه مقاومت خواهد بود. ان شاالله

سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با محکومیت اقدامات غیرانسانی رژیم خونخوار صهیونیستی، هم صدا باملت ایران بزرگ ایران و ملت های مسلمان و همه آزادگان جهان، انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه و سبوعانه رژیم جعلی و خونخوار صهیونیستی و حامیانش اعلام داشته و بار دیگر بر بیعت مستحکم خود بر تبعیت محض از ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) اعلام می دارد.

و از آحاد ملت شریف وبزرگ ایران میخواهد برای حمایت ازمردم مظلوم ومقتدر وبی دفاع وهمچنین محکومیت شهادت مستشاران نظامی باردیگر حماسه پرشور خویش رابه نمایش گذاشته ودرراهپیمائی روز قدس شرکت نمایید .

و من الله توفیق

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha