چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
غزه

حوزه / حوزه علمیه همدان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد شهدای عزیز آرمان آزادی قدس شریف به‌ویژه شهدای حمله وحشیانه به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه اعلام می‌دارد از هر تصمیمی که به فرموده مقام معظم رهبری موجب مجازات رژیم صهیونیستی و پشیمانی سردمداران این رژیم از جنایت اخیر و جنایات مشابه شود حمایت قاطع می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حوزه علمیه همدان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد شهدای عزیز آرمان آزادی قدس شریف به‌ویژه شهدای حمله وحشیانه به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه اعلام می‌دارد از هر تصمیمی که به فرموده مقام معظم رهبری موجب مجازات رژیم صهیونیستی و پشیمانی سردمداران این رژیم از جنایت اخیر و جنایات مشابه شود حمایت قاطع می‌کند.

بسم الله الرحمن الرحیم

مساله فلسطین و وضعیت سخت و دردناک زندگی زیر چکمه اشغالگران مشکل عمیق و بزرگی است که سال‌ها امت اسلامی از آن رنج می‌برد.

دور اندیشی حکیمانه بنیانگذار انقلاب اسلامی در نام‌گذاری این روز بزرگ و پدید آوردن فرصتی برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار جهانی و رژیم اشغالگر صهیونیستی، پس از گذشت سال‌ها تبدیل به کانون فریاد برائت از غاصبان و عامل احساس اقتدار ملت‌های حق طلب و آزادی خواه، در مقابل قدرت‌های استعمارگر در اقصی نقاط جهان شده است.

این روز بزرگ، فریاد مظلومیت و دادخواهی مردم دربند و آوارگان فلسطینی از جور و ستم و بیداد رژیم ضدبشری، کودک کش و جنایتکار صهیونیستی است که قریب به ۷۰ سال از حیات ننگین خود، منشاء قتل عام‌ها، آوارگی‌ها، جنایات علیه بشریت و جنایت جنگی بی‌شماری شده و آوارگی میلیون‌ها فلسطینی و حبس و شکنجه‌های غیرانسانی هزاران انسان مظلوم را سبب شده است.

نتیجه پایداری و مقاومت مردم فلسطین و محور مقاومت، اقتدار روز افزون این جبهه و سستی و تزلزل روز افزون پایه‌های حکومت فرزندان شیطان است.

عملیات طوفان الاقصی که قریب به شش ماه از آغاز آن می‌گذرد و مقاومت اعجاب انگیز مردم مظلوم غزه در زیر وحشیانه‌ترین واکنش‌های رژیم صهیونیستی پس از این عملیات و همچنین اتحاد و انسجام جبهه مقاومت در مبارزه همه جانبه با غده سرطانی اسرائیل نشان داد گروه‌های مقاومت در مقابل تجاوزهای صهیونیست‌ها دیگر دست‌بسته نیستند و دیوار حائل‌ها و گنبدهای آهنین‌ توان حفاظت از صهیونیست‌ها را ندارند و رژیم منحوس صهیونیستی روز به روز به زوال قطعی خود نزدیک‌تر می‌شود.

حوزه علمیه همدان ضمن گرامیداشت یاد شهدای عزیز آرمان آزادی قدس شریف به‌ویژه شهدای حمله وحشیانه به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه اعلام می‌دارد از هر تصمیمی که به فرموده مقام معظم رهبری موجب مجازات رژیم صهیونیستی و پشیمانی سردمداران این رژیم از جنایت اخیر و جنایات مشابه شود حمایت قاطع می‌کند.

روحانیون و طلاب ارجمند نیز همراه با سایر اقشار مردم انقلابی با شرکت در این راهپیمایی بزرگ با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) تجدید پیمان کرده و با سر دادن فریاد رسای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، به ندای رهبر فرزانه خویش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) لبیک می‌گویند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha