یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
.

حوزه/ حجت‌الاسلام محمدی گفت: رژیم جعلی اسرائیل برای ماندن دست‌ و پا می‌زند و اساساً موجودیت او در معرض اضمحلال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از البرز، حجت‌الاسلام قادر محمدی امام‌جمعه شهرستان نظرآباد پس از راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به حضور باشکوه و باعظمت مردم انقلابی و روزه‌دار شهرستان نظرآباد در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: از حضور باعظمت و باشکوه مردم بصیر و انقلابی علیه جرثومه فساد و غده سرطانی رژیم اشغالگر قدس تشکر می‌کنم.

وی افزود: برگزاری مراسم روز جهانی قدس به‌عنوان روز بیعت با فلسطین، نقش محوری در حمایت جوامع اسلامی از آرمان فلسطین و مقاومت در غزه ایفا می‌کند.

امام جمعه شهرستان نظرآباد با اشاره به آخرین تحولات رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: رژیم جعلی اسرائیل برای ماندن دست‌وپا می‌زند و اساساً موجودیت او در معرض اضمحلال است.

وی تصریح کرد: طبیعتاً با اقدام اخیر رژیم غاصب صهیونیستی پاسخ ایران در جای خود قاطع و کوبنده و پشیمان‌کننده خواهد بود اما با مختصاتی که خود تعیین می‌کند، نه مختصاتی که دیگران درصدد تحمیل آن هستند و رژیم صهیونیستی امروز در منزوی‌ترین شرایط و منفورترین حالت خود قرار دارد و این برای نتانیاهو و سایر رهبران این رژیم «غیرقابل‌تحمل» است، به‌طوری که وقتی نتانیاهو این وضعیت را می‌بیند دچار جنون می‌شود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha