پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
محمود زاده

حوزە/ رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی حمله رژیم صهیونیستی به کنسول گری ایران در سوریه را نشان واضحی از ضعف و حال رو به زوال این رژیم کودک‌کش عنوان کرد و گفت: شهید زاهدی و همرزمانش عاقبت به خیری و این مقام عظیم   را در شب قدر از پروردگار خواستند. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان،حجت الاسلام علیرضا محمود زاده پیش از ظهر امروز در محفل انس با قرآن در جمع کارکنان و خانواده ها، رژیم صهیونیستی را در ارتکاب جنایت یک رژیم افسارگسیخته و وحشی قلمداد کرد و گفت: این جنایات نشان از موضع ضعف و حال رو به زوال این غده شوم و سرطانی است.

وی با اشاره به اینکه مقام والای شهادت آن هم در برابر شقی ترین انسان نماهای عالم نصیب هر کسی نمی شود گفت: شهید زاهدی شب نوزدهم و اولین شب قدر زائر امام رضا علیه السلام بود و قطعا این حسن عاقبت را از ساحت قدسی امام مهربانی ها خواست و به آن دست یافت.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی نیل به شهادت در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و به دنبال آن تشییع پیکرهای مطهر در حرم حضرت زینب و رقیه علیهما السلام و پس از آن در نجف و کربلا را نشان اوج فضیلت و سعادت زمانی و مکانی این شهادت عنوان کرد و گفت: حقیقتا انسان به رفعت مقام این شهدا غبطه می خورد.

وی فرصت باقی مانده از ماه میهمانی خدا را فرصتی محدود و طلایی برای طلب کردن آرزوهای بزرگ از آستان ربوبی خداوند عنوان کرد و گفت: در چنین دنیایی که شهوات نفسانی همه جا را فرا گرفته کسانی هستند که با اخلاص و ایمان واقعی به خداوند به خیل حق می پیوندند و عاقبت به خیر می شوند و باید منش آنها الگوی جوامع بشری باشد.

حجت الاسلام محمودزاده افزود: هر فرد مسلمانی باید ببیند ماه رمضان باعث تغییر و حرکت رو به جلوی او در کسب مقام و مدال پرافتخار بندگی و اطاعت شده است یا خیر و از فرصت باقی مانده این ماه نهایت استفاده را ببرد.

وی اخلاص در کارها و انجام خالصانه اعمال فقط و فقط برای کسب رضایت الهی و ناظر دانستن پروردگار در جلوت و خلوت را راهی برای رسیدن به عاقبت به خیری در دنیای فانی قلمداد کرد و گفت: این دو ویژگی از جمله خصایص مشترک همه شهدا اعم از شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع وطن، امنیت و حرم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha