یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
اردبیل

حوزه/سید حامد عاملی از ورود بیش از یک‌میلیون و ۳۲۰هزار گردشگر به استان اردبیل در ایام عید نوروز خبر داد و گفت: در این مدت بیش از ۲۳۶هزار اقامت رسمی در مراکز اقامتی استان به ثبت رسیده و حدود ۲۴هزار نفر از موزه‌های استان بازدید داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،سیدحامد عاملی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام عید نوروز شاهد ورود بیش از یک‌میلیون و ۳۲۰هزار گردشگر به استان اردبیل بودیم که در این مدت بیش از ۲۳۶هزار اقامت رسمی در مراکز اقامتی استان به ثبت رسیده و حدود ۲۴هزار نفر از موزه‌های استان بازدید داشته‌اند.

وی افزود: ستاد خدمات سفر استان اردبیل پیش از آغاز سفرهای نوروزی با تشکیل جلسات متعدد اقدامات لازم را برای ایام موج سفرها انجام داده بود و با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود استان اردبیل در موج سوم سفرها و همزمان با تعطیلات عید سعید فطر شاهد حضور گردشگران بیشتری باشد، این ستاد فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

استاندار اردبیل بیان کرد: ۳۰ دستگاه خدمات‌رسان از ابتدای تشکیل ستاد خدمات سفر استان اردبیل در حوزه سفرهای نوروزی فعالیت خود را آغاز کردند و فعالیت بیش از ۳۰۰ نفر در روزهای تعطیل در قالب ستاد خدمات سفر و انجام تمهیدات لازم، شرایط مناسبی را برای مسافران نوروزی فراهم کرده بود.

عاملی گفت: استان اردبیل در یک سال گذشته در حوزه گردشگری عملکرد قابل توجهی داشته و کسب رتبه اول کشور در بازاریابی خارجی نشان‌دهنده توسعه صنعت گردشگری در استان است که این روند در سال ۱۴۰۳ نیز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان اردبیل، تصریح کرد: وجود آب‌های گرم و معدنی، طبیعت بکر و زیبا، جنگل‌های فندقلو، پل معلق مشگین‌شهر و مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی از جمله جاذبه‌های گردشگری استان است که مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است.

استاندار اردبیل از تلاش و همکاری همه دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام نوروز قدردانی کرد و گفت: امیدواریم در سال‌های آینده شاهد حضور بیشتر گردشگران در استان اردبیل باشیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha