دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
جامعه الزهرا

حوزه/ مبلغان غیرایرانی جامعةالزهرا علیهاالسلام از ۱۸ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ با حضور در مدارس متوسطه شهرکرد، بروجن، فارسان، کیار، بن و سامان همچنین مقرهای دختران انقلاب استان چهارمحال و بختیاری در سلسله نشست‌های گفتمان دینی شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم دکتر شریفی از حضور موثر مبلغان بین‌الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام در چهارمین دوره سلسله نشست های گفتمان دینی با محوریت تبیین الگوی سوم زن مسلمان ایرانی و تمایز آن با الگوهای رایج بانوان جهان خبر داد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا گفت: این برنامه با درخواست سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری و با هماهنگی و اعزام مبلغان توانمند غیرایرانی خانم ها؛ فاطمه هوشینو از ژاپن، نبا حسین از سوئد، زینب پیروعلی از تایلند، آیگل فرج لی از آذربایجان، زینب‌نرگس تاشکایناتان از ترکیه، سکینه پیروعلی از تایلند توسط اداره کل تبلیغ انجام شد.

وی در ادامه افزود: مبلغان غیرایرانی جامعه الزهرا علیهاالسلام از ۱۸ لغایت ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ با حضور در مدارس متوسطه شهرکرد، بروجن، فارسان، کیار، بن و سامان همچنین مقرهای دختران انقلاب سراسر استان چهارمحال و بختیاری در سلسله نشست های گفتمان دینی شرکت کردند که برنامه های آنان مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.