جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
وعده صادق

جامعه مبلغین و روحانیون جهادی کشور در پیامی با قدردانی از عملیات غرورآفرین رزمندگان دلیر اسلام بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی، گفته است: لشکریان جان بر کف سپاه اسلام با نام مقدس «یا رسول الله» بار دیگر ضعف و خواری خانه عنکبوت را به رخ جهانیان کشیدند و قدرت پوشالی آنان را در هم فرو ریختند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه جامعه مبلغین و روحانیون جهادی کشور در حمایت قاطع از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَلَمْ تَقْتُلُوهُمْ وَلَٰکِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُمْ ۚوَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَٰکِنَّ اللَّهَ رَمَیٰ وَلِیُبْلِیَ الْمُؤْمِنِینَ مِنْهُ بَلَاءً حَسَنًا إِنَّ اللَّهَ سَمِیعٌ عَلِیمٌ»

این شما نبودید که آنها را کشتید؛ بلکه خداوند آنها را کشت! و این تو نبودی (ای پیامبر که خاک و سنگ به صورت آنها) انداختی؛ بلکه خدا انداخت! و خدا می‌خواست مؤمنان را به این وسیله امتحان خوبی کند؛ خداوند شنوا و داناست. (قرآن کریم)

در پی حمله جسورانه رژیم کودک کش اسرائیل که منجر به شهادت تعدادی از فرزندان پاک کشور عزیز ایران در ماجرای کنسولگری ایران در سوریه گردید با فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای ، لشکریان جان برکف سپاه اسلام با نام مقدس «یا رسول الله» بار دیگر ضعف و خواری خانه عنکبوت را به رخ جهانیان کشیدند و قدرت پوشالی آنان را در هم فرو ریختند.

جامعه مبلغین وروحانیون جهادی کشور با اظهار مراتب شکر درگاه حق تعالی با قدردانی از مجاهدان جان برکف و عزتمند جمهوری اسلامی ایران در دفاع از این خاک شرافتمند این پیروزی بزرگ را به همه آزادی خواهان عالم به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و ملت غیور ایران مقتدر تبریک عرض می‌نماید.

امیدواریم این تنبیه اولیه از سوی جبهه مقاومت اسلامی که توسط سربازان جبهه ایران اسلامی صورت گرفت به مستکبرین به ویژه اسرائیل خونخوار و آمریکای جنایتکار درس بزرگی داده باشد و در صورت تکرار اشتباهات مشابه و هر گونه تحرک و اقدام تلافی جویانه از این سگ هار منطقه، به اذن الهی و با اراده خالصانه فرزندان مقاومت از صفحه روزگار محو خواهند شد.

سربلندی ملت‌های مستضعف عالم؛ پیروزی مردم مظلوم فلسطین بر مستکبران با نابودی کامل رژیم صهیونیستی و ظهور منجی عالم حضرت بقیة الله الاعظم را از خداوند حکیم خواهانیم.

جامعه مبلغین وروحانیون جهادی کشور

۲۶/۰۱/۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha