پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
ماموستا حسینی

حوزه/ ماموستا حسینی گفت: ایران اسلامی نشان داده است که هرگز حالت هجومی نگرفته و نداشته است و همیشه به دنبال دفاع از داشته ها و خاک خویش می‌باشد بنابراین برای رسیدن به این مهم توان دفاعی خود را افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا سیدمحسن حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج در سخنانی اظهار داشت: امروز باید به کشورمان افتخار کنیم که بعد از ۵۰ سال توانست با قدرت هرچه تمام‌تر به رژیم صهیونیستی حمله کند.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج در ادامه سخنان خود عنوان کرد: اقدام ایران علیه اسرائیل غاصب اقدامی تنبیهی بود که این امر جهانیان را خطاب قرار داد که ایران اسلامی امروز قویتر از هر زمان دیگری می‌باشد.

این عالم اهل سنت گفت: اسلام به شدت با جنگ و نزاع مخالف است اما در بحث دفاع از خاک و پرچم تاکیدات بسیاری دارد.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج بیان داشت: ایران اسلامی نشان داده است که هرگز حالت هجومی نگرفته و نداشته است و همیشه به دنبال دفاع از داشته ها و خاک خویش می‌باشد بنابراین برای رسیدن به این مهم توان دفاعی خود را افزایش داده است.

ماموستا حسینی در پایان سخنان خود خاطرنشان ساخت: مردم کُرد و اهل سنت ایران اسلامی دوستدار وطن و کشور خود هستند و این موضوع را در عمل به کرار نشان داده اند و در دوران هشت ساله دفاع مقدس دوشادوش دیگر رزمندگان در مقابل دشمن بعثی به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha