یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ امام جمعه جم گفت: ناکامی غرب در رهگیری قدرت محدود موشکی ایران، عظمت قدرت آتش لحظه‌ای ایران، تثبیت گزاره نمایش قدرت نه اِعمال قدرت، مقایسه عظمت عملیات وعده صادق با عملیات صهیونیستها در دمشق؛ عظمت ۲۷ برابری جغرافیای عملیات ایران، عظمت عملیات در ناکام گذاردن پدافند ۳مرحله‌ای غرب بخشی از پیام های عملیات وعده صادق بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت شهادت حضرت حمزه(ع)، بر ضرورت پرداخت به شخصیت آن بزرگوار تاکید کرد و گفت: مطالعه شخصیت حضرت حمزه و اعتنا و اهتمام وافر حضرات معصومین(ع) بخصوص وجود مبارک پیامبر(ص) به آن جناب، گویای این حقیقت است که اساسا در فرهنگ اسلامی، در خصوص شخصیت الهی حضرت حمزه(ع) الگونمایی صورت گرفته است.

وی به تبیین ابعاد عظمت عملیات وعده صادق پرداخت و گفت: ناکامی غرب در رهگیری قدرت محدود موشکی ایران، عظمت قدرت آتش لحظه‌ای ایران، تثبیت گزاره نمایش قدرت نه اِعمال قدرت، مقایسه عظمت عملیات وعده صادق با عملیات صهیونیستها در دمشق؛ عظمت ۲۷ برابری جغرافیای عملیات ایران، عظمت عملیات در ناکام گذاردن پدافند ۳مرحله‌ای غرب بخشی از پیام های عملیات وعده صادق بود.

حجت الاسلام محمدی، عظمت عملیات در شفافیت عمل و اقدام، عظمت وعده صادق در ابعاد ژئوپولتیکی، عظمت اقدام ایران از نظر زمان عملیات، عظمت عملیات در نمایش بخشی از اقتدار دفاعی ایران، عظمت در بُعد پیوند میدان و دیپلماسی و در ابعاد بازی روانی و فرسایشی و در موفقیت در القاء ناتوانی دشمن دیگر ابعاد این عملیات است.

خطیب جمعه جم با بیان اینکه حماسه وعده صادق؛ تجلی هنر هماهنگی دیپلماسی و میدان بود گفت: همکاری نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی به افتخار ملی برای همه ایرانیان منجر شد و شکستی فضاحت‌بار برای آمریکا و اسرائیل در نشست اضطراری شورای امنیت به بار آورد.

وی با اشاره به هدف اصلی عملیات وعد صادق گفت: هدف اصلی این عملیات «تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی» و «نواختن سیلی کمرشکن به رژیم صهیونسیتی» بود دو هدف در این عملیات به نحو احسن محقق شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha