جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
غفا

حوزه / منتخب مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: به قدری عملیات وعده صادق موفقیت آمیز بود که بلافاصله بعداز عملیات ۱۵ کشور با ایران تماس گرفتند و گفتند درحال گفتگو با اسرائیل هستیم که مبادا جواب ایران را بدهد چراکه می دانستند غرب تمام توان دفاعی خودش را آورده ولی جمهوری اسلامی بخشی از توان خودش را دراین عملیات به کار برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) به بخش پایانی حکمت۴۷ نهج البلاغه پیرامون عفت در اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: عفت یک شخص به اندازه غیرت وی می باشد.

امام جمعه کاشان با اشاره به روایتی که عفت در پاکی انسان در دست، زبان، شکم و در دامن می باشد با بیان اینکه عفت دیگران را باید در میزان غیرتشان سنجید تصریح کرد : امیرمومنان می فرمایند اگر کسی غیرت داشته باشد که دیگران در محبوبش شریک نشوند خودش عفیف می شود و دیگر با ناموس دیگران نگاه بد ندارد، برعکس اگر کسی حاضر می شود ناموس اش بدون حجاب در خیابان در معرض دید نامحرم قرار گیرد خودش هم نسبت به دیگران عفت اش کم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ضمن بزرگداشت سعدی یاد آور شد: رهبر معظم انقلاب در آبان ۶۳ به کنگره بزرگداشت سعدی فرمود، بی شک سعدی یکی از پایه های بنای استوار ادب پارسی و محصول شعر و نثر و تشکیل دهنده یکی از برازنده ترین اندام های پیکره شکوهمند فرهنگ کنونی ما است و در دیدار با شعرا نیز فرمود، سعدی در قله شعر اخلاقی و نصیحت و پند است.

امام جمعه کاشان به عملیات موفقیت آمیز وعده صادق در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق دربه شهادت رسیدن سرداران سپاه اشاره کرد و گفت : نتیجه تصمیم گیری جلسه شورای امنیت کشورمان با گذشت دو ساعت از این حمله ایران خودش را مصمم به پاسخگویی به این جنایت رژیم غاصب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه امریکا و هم پیمانانش ۶ لایحه دفاعی و پدافندی برای مقابله با پهپادها و موشک های ایران در حمله به اسرائیل طرح ریزی کرده بودند تصریح کرد: علیرغم اینکه بیش از ۱۰۰ هواپیما درآسمان ها می چرخیدند تا پهپادهای ایران را بزنند بیشتر پهپادها و موشک های ایران با لطف خدا و عنایت امام زمان به اهداف تعیین شده در اسرائیل اصابت کرد.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه امریکا ۳ و نیم میلیارد دلار موشک پدافندی برای زدن پهپادهای ایران هزینه کرده است یاد آورشد: مردم اسرائیل در گفتگو با رسانه ها اذعان داشتند که ایران نتانیاهو نیست که مردم بی دفاع را بزند بلکه ایران در جنگ هم مروت و مردانگی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی جمهوری اسلامی درعملیات وعده صادق مانند ذوالفقار امیرالمومنین (ع) برسر اسرائیلی ها کوبید.تصریح کرد: به قدری عملیات وعده صادق موفقیت آمیز بود که بلافاصله بعداز عملیات ۱۵ کشور با ایران تماس گرفتند و گفتند درحال گفتگو با اسرائیل هستیم که مبادا جواب ایران را بدهد چراکه می دانستند غرب تمام توان دفاعی خودش را آورده ولی جمهوری اسلامی بخشی از توان خودش را دراین عملیات به کار برد.

امام جمعه کاشان سیلی محکم جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق را موحب جان گرفتن جبهه مقاومت در منطقه دانست و افزود:این عملیات وحدت گروه های مقاومت را در داخل و در عرصه بین الملل مضاعف کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha