جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر گفت: عملیات موشکی و پهپادی ایران نشان از اقتدار نظام ایران دارد و حمله رژیم صهیونیستی پاسخی حماسی از جانب ایران در پی خواهد داشت آن عملیات تمام معادلات سیاسی و دفاعی منطقه را تغییر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: عملیات موشکی و پهپادی ایران نشان از اقتدار نظام ایران دارد و حمله رژیم صهیونیستی پاسخی حماسی از جانب ایران در پی خواهد داشت آن عملیات تمام معادلات سیاسی و دفاعی منطقه را تغییر داد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اقدام کورریز پرنده‌های ناشناس در برخی استان‌های کشور ابراز داشت: این اقدام بدون ارزش نظامی و بدون موفقیت، شکست دیگر برای رژیم صهیونیستی و حامیان و مزدوران آنهاست به طوری که مورد تمسخر تحلیلگران سیاسی و نظامی قرار گرفته است و آن رژیم جعلی با جنگ رسانه‌ای به دنبال بزرگنمایی و موفقیت پوشالی خود است.

وی با تبریک سالروز تاسیس سپاه به فرمان امام راحل گفت: سپاه پاسداران مایه قدرت همه جانبه ایران اسلامی است و تقویت سپاه لازم و تضعیف آن حرام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری همچنین با اشاره به در پیش بودن روز تجلیل از شهدای ورزشکار، یاد و خاطره شهدای این عرصه را گرامی داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha