جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
امام جمعه کنگان

حوزه/ امام جمعه کنگان گفت: عملیات وعده صادق بخش بسیار کوچکی از برد و توان نظامی و موشکی جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار داشت: عملیات وعده صادق نمایش اعمال قدرت نبود، بلکه نمایش قدرت ایران اسلامی بود.

وی افزود: عملیات وعده صادق، تحقق وعده الهی "إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ" بود.

امام جمعه کنگان بیان کرد: فرمانده کل قوا فرموده بودند دوران بزن در رو تمام شده و لذا همه دیدند چگونه این فرمایش ایشان اجرایی شد.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: عملیات وعده صادق، دشمن را برای همیشه پشیمان کرد و جمهوری اسلامی نشان داد اگر دشمن بخواهد از زمین یا هوا غلطی بکند با پاسخی سریع، کوبنده، فوری و پشیمان کننده مواجه خواهد شد.

وی با بررسی ابعاد مهم نظامی بزرگترین عملیات پهپادی تاریخ و با اشاره به شگفتی و حیرت دنیا از این عملیات، اظهار کرد: عملیات وعده صادق بخش بسیار کوچکی از بُرد و توان نظامی و موشکی جمهوری اسلامی ایران بود که تبیین کننده برتری چندین برابری عملیات نظامی ایران در مقایسه با حمله ددمنشانه رژیم جعلی اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در سوریه را نشان داد.

امام جمعه کنگان اظهار کرد: هدف اصلی از تحقق وعده صادق، تثبیت قدرت، بازدارندگی و نواختن سیلی محکم به گوش رژیم کودک کش صهیونیستی بود که این امر موجب خوشحالی میلیون‌ها مسلمان و آزاده در دنیا شد.

حجت الاسلام محمودی، با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بیان اهمیت و جایگاه سپاه در کلام امامین انقلاب، ابراز کرد: اگر کسی بخواهد جایگاه واقعی سپاه را درک کند، باید معنای شجره طیبه انقلاب اسلامی را خوب درک کند.

وی با تبیین ابعاد مهم و کاربردی سپاه در عرصه‌های مختلف، بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها تعلق به جمهوری اسلامی ایران ندارد و این نیروی مقتدر، صیانت از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در سراسر دنیا را عهده دار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha