جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
وعده صادق

حوزه / حجت الاسلام مولوی گفت: دشمن به دنبال هدف قراردادن دستگاه محاسباتی ما است و با این کار سعی دارد جای حقیقت و دروغ را تغییر بدهد و ما را دچار خطای محاسباتی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام عباس مولوی امام جمعه موقت نهاوند امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: دشمن به دنبال هدف قراردادن دستگاه محاسباتی ما است و با این کار سعی دارد جای حقیقت و دروغ را تغییر بدهد و ما را دچار خطای محاسباتی کند.

وی با تبریک عملیات غرورآفرین وعده صادق، ابراز کرد: سپاهیان اسلام در این عملیات بزرگ حماسه آفریدند و کاری تاریخی کردند که بی‌نظیر بود.

حجت الاسلام مولوی خاطرنشان کرد: جبهه غرب با وجود پشتیبانی از صهیونیست‌ها قدرت اقدام لحظه‌ای نیروهای مسلح ما را در عملیات پیچیده وعده صادق دید.

وی ابراز کرد: گستره و این حجم از عملیات بی‌نظیر بود و این در حالی است که بخش کمی از توان ما به میدان آمد، ولی دشمن با حمایت چندین کشور همه توان خود را به میدان آورده بود.

امام جمعه موقت نهاوند گفت: با وجود اینکه دشمن حدود دو هفته خود را آماده و تجهیز کرد، ولی ناکارآمدی و ناتوانی دشمن در این عملیات برای همه دنیا مشخص شد.

وی با اشاره به وارونه نمایی حقیقت توسط دشمن در فضای مجازی، یادآور شد: باید مراقب پدافند رسانه‌ای دشمن باشیم چون آن‌ها با ابزارهای رسانه‌ای سعی در دروغ‌پراکنی و کمرنگ کردن این عملیات بزرگ دارند.

حجت الاسلام مولوی خاطرنشان کرد: تثبیت قدرت بازدارندگی و نواختن سیلی به دشمن صهیونیستی از جمله اهداف این عملیات بود که بسیار موفقیت‌آمیز بود و به این اهداف هم رسیدیم.

وی گفت: رژیم صهیونیستی ضربه سختی خورده و افول آنها شروع شده و این عملیات پله و قدم دیگری در جهت نابودی این رژیم جنایتکار بود.

امام جمعه موقت نهاوند، با اشاره به قدرت بازدارندگی کشور، خاطرنشان کرد: ایجاد و پایه این قدرت و ایجاد اعتماد به نفس برای سربازان سپاه اسلام کار رهبر معظم انقلاب اسلامی است که با رهنمودهای گرانقدری که داشتند این چنین برای کشور قدرت آفرینی کردند.

وی بیان کرد: با توجه به شروع ثبت نام حوزه‌های علمیه از جوانان و دانش آموزان علاقمند به سربازی امام زمان(عج) و درس خواندن در حوزه درخواست داریم برای این کار اقدام کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha