شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ با بصیرت و آینده نگری حضرت امام راحل عظیم الشأن، با تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روند تکاملی انقلاب، و آینده نظام و کشور، با اتکال به عنایات ذات اقدس الهی تضمین شد.

پیروزی انقلاب اسلامی و ظرفیت‌های عظیم آن در مهندسی افکار عمومی جهانیان و آگاهی بخشی به جامعه بشری و ایجاد گفتمان استکبار ستیزی و نفوذ به جغرافیای سلطه و استکبار، ضرورت تشکیل سپاه، برای پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن را مضاعف نمود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولین و اساسی‌ترین نهادهای مبارک انقلابی با در هم آمیختن ولایت مداری، معنویت، دانش، آمادگی رزمی، تخصص، حفظ روحیه انقلابی توانسته قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و جایگاه بلند و رفیعی را در جهان بدست آورد.

رشادتهای بی شمار جان بر کفان این نهاد انقلابی در کنار دیگر نیروهای مسلح و بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس، کسب تجارب و نوآوری، مقابله با ناتوی فرهنگی، و جنگ نرم، حضور فعالانه در عرصه های جهادی، عمران، صنعت و آبادانی، محرومیت زدایی، ایجاد امنیت و آسایش میهن عزیز اسلامی، و نیز حفظ امنیت و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و اخیراً پیروزی در عملیات وعده صادق و دیگر عرصه ها بر کسی پوشیده نیست.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقامِ این نهاد مقدس، این روز را به همه سبزپوشان پرافتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران در کشور و استان لرستان،به ویژه سپاه حضرت ابوالفضل «علیه السلام» و جانبازان و ایثارگران و مجموعه فرماندهان، افسران و نیروهای کادر و سربازان و خانواده‌های آنان تبریک و تهنیت می گویم، امید است در سایه توجهات حضرت صاحب‌ الزمان (عج) و عمل به منویات نایب بر حقش رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای«مد ظله العالی» این نیروی مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت های خویش موفق باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha