جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
جمالی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: بررسی ها و مشاهدات نشان می دهند طرح نور اثرگذار بوده و با حفظ کرامت در حال اجراست و این طرح بیش از همه جهت تامین کننده منافع زن و خانواده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی، رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره با اجرای طرح نور در شهرستان و استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر، مردمی عفیف و علاقه مند به شریعت دین هستند و لذا از این طرح استقبال کردند.

وی ضمن قدردانی از کارکنان سخت‌کوش و پُرتلاش نیروی انتظامی، بیان داشت: همه دستگاه های فرهنگی و نهاد های نظارتی باید به فراجا در اجرای این طرح کمک کنند و نیروی انتظامی در اجرای این طرح نباید تنها بماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: بررسی ها و مشاهدات نشان می دهند این طرح اثرگذار بوده و با حفظ کرامت در حال اجراست و این طرح بیش از همه جهت تامین کننده منافع زن و خانواده خواهد بود.

حجت الاسلام جمالی اظهار کرد: باید از توزیع لباس ها هنجارشکن و نامناسب در فروشگاه های پوشاک و لباس جلوگیری شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر گفت: جامعه ما جامعه اسلامی است و باید لباس و پوشاک اسلامی با قیمت مناسب در اختیار خانواده ها قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha