دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 1152883
۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: حیات و زندگی جامعه وابسته به کار و کارگر است و جامعه باید به سمتی حرکت کند که کسب ثروت رابطه مستقیم با کار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به انتصاب ابوطالب شفقت استاندار جدید لرستان، اظهار داشت: تلاش می‌شود با تعامل و همکاری مطلوب با دستگاه‌های اجرایی، بتوانیم رشد و توسعه روزافزون را در این استان رقم زنیم.

وی با بیان اینکه تعامل و همکاری با استاندار جدید برای توسعه استان ضروری است، افزود: باید با تلاش جهادی، تحول همراه با جهش را در این استان شاهد باشیم.

امام جمعه خرم آباد، با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی، خاطرنشان کرد: مردم باید به‌دور از هر گونه طایفه گرایی در انتخاب فرد اصلح و راهی کردن آن فرد به مجلس شورای اسلامی تلاش کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: برگزارکنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی، امین و امانت دار مردم بوده و حفاظت و صیانت از رأی مردم را بر عهده دارند و در غیر این صورت با افراد مجرم برخورد جدی خواهد شد.

وی با اشاره به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، تصریح کرد: این ورزش با یاد اهل بیت(ع) به ویژه امیرالمومنین علی(ع) همراه است و این فرهنگ باید با هدف جوانمردی تبلیغ شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان، با اشاره به سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری(ره)، بیان کرد: معلمان باید دانش آموزانی مومن و در تراز اهداف انقلاب اسلامی تربیت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به روز کارگر، اضافه کرد: حیات و زندگی جامعه وابسته به کار و کارگر است و جامعه باید به سمتی حرکت کند که کسب ثروت رابطه مستقیم با کار داشته باشد.

وی گفت : ویژه خواری، ربا و رانت در نظام اسلامی باید برچیده شود.

امام جمعه خرم آباد، در پایان با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر قدس کانون جرم و جنایت در دنیا است و تمام قوانین بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد، اظهار کرد: به لطف الهی و ایستادگی جبهه مقامت به زودی هیمنه پوشالی این رژیم جعلی در هم شکسته و قدس شریف آزاد خواهد شد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha