دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت‌الاسلام ذاکری

حوزه/ حجت‌الاسلام ذاکری، کارگر و کار آفرین را خط مقدم جنگ اقتصادی تحمیلی دشمنان بر ملت ایران برشمرد و گفت:کارگر ماهر با روحیه و پر انگیزه رکن جهش تولید است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام عباس ذاکری امام جمعه‌ شهرستان جاسک در خطبه های نماز جمعه امروز در جمع نمازگزاران گفت: رشوه یکی از گناهان بزرگی است که مفاسد اجتماعی متعددی را به دنبال دارد.

وی حذف عدالت، یاس و ناامیدی ضعف جرات و جسارت،فساد و تباهی مسئولان و از بین رفتن اعتماد عمومی را از آثار شوم رشوه در جامعه برشمرد و افزود: همه باید برای ترویج عدالت اجتماعی تلاش کنیم.

خطیب جمعه شهرستان جاسک با اشاره روز جهانی کار و کارگر با بیان اینکه حال خوب کشور با حال خوب کارگران سنجیده می شود اظهار کرد:اسلام برای کار و عمل ارزش و احترام ذاتی قائل است و بر اساس آموزه های قرآنی و روایی تلاش هر فرد برای کسب روزی و نان حلال همچنین عبادات عمل صالح محسوب می شود.

حجت الاسلام ذاکری با بیان اینکه مقام کارگر باید در جامعه ارج نهاده شود گفت:بوسه پیامبر بر دستان پینه بسته یک کارگر بالاترین تجلیل از کار و کارگر است.

امام جمعه بندر جاسک، کارگر و کار آفرین را خط مقدم جنگ اقتصادی تحمیلی دشمنان بر ملت ایران برشمرد و گفت:کارگر ماهر با روحیه و پر انگیزه رکن جهش تولید است.

وی تصریح کرد: مسئولین باید با ارتقای مهارت های شغلی، ایمنی نیروی کار آینده و بیمه شغلی کارگر، آینده شغلی کارگران فراهم کنند.

به گفته عباس ذاکری:مسئولین نسبت به تحقق شعار سال با شناسایی و تبیین زمینه های مشارکت مردم در تولید ،کمک به تولیدات خانگی و صنایع دستی، ایجاد شرکت تعاونی، تقویت فعالیت های کشاورزی و دامداری وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

ذاکری با اشاره به گرامیداشت مقام شامخ معلم در روز دوازدهم اردیبهشت گفت: شهید مطهری نماد معلم تراز انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق مسأله اصلی و مهم تراز پهباد و موشک را اثبات ظهور قدرت مردم در نیروهای مسلح، قدرت اراده ملت ایران و نیروی مسلح در عرصه بین المللی عنوان کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha