سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
غفاری

حوزه / امام جمعه فامنین گفت: ما در جنگ نظامی دشمنان را خوار و ذلیل کردیم پس در جنگ فرهنگی هم شکست می‌دهیم ‌و ناامید می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت‌الاسلام علی غفاری امام جمعه فامنین امروز در خطبه‌های نماز جمعه، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، هفته کار و کارگر را تبریک گفت و اظهار داشت: استقلال سیاسی و پایه اقتصادی هر کشور با تولید، مستحکم می‌شود.

امام جمعه فامنین با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که هر سال را با موضوع تولید نامگذاری می‌کنند، گفت: برای تحول و پیشرفت اقتصادی باید تولید را تقویت کرد، برای تقویت تولید نیز باید کار و کارگر را حمایت کرد، وقتی تولید تقویت شود اقتصاد یک کشور تقویت می‌شود، بنابراین اگر اقتصاد قوی شود استقلال یک کشور به ثمر می‌رسد.

وی اضافه کرد: کار اقتصادی دو رکن دارد، اول سرمایه گذاری و دوم کار و کارگر که کار و کارگر مهمترین و رکن اصلی است، چرا که سرمایه گذاران هر چقدر فعال باشند اما اگر کار و کارگر نباشد، ثمری نخواهد داشت.

امام جمعه فامنین تصریح کرد: بعد از عملیات وعده صادق، قدرت و اراده ملت ایران به جهانیان اثبات شد، جسارت و شهامت را در دل ملت‌های آزادی خواه دنیا زنده کرد و چه حرکت‌هایی مانند دانشگاه‌های آمریکا، در دنیا شکل گرفته است.

وی با اشاره به مسئله شکست هیمنه پوشالی اسرائیل است، اظهار کرد: از فضای مجازی غافل نباشیم، همه ما باید به مسئله رسانه و سواد در رسانه دقت داشته باشیم.

حجت الاسلام غفاری خاطرنشان کرد: باید در جنگ روایت‌ها برای رساندن صدای مظلومان غزه و فلسطین تلاش کنیم، اگر ما روایت نکنیم دشمنان روایت عکس از پوشالی بودن خودشان را ارائه می‌کنند.

وی یکی از عواملی که دشمن در آن سرمایه گذاری کرده را حجاب و عفاف عنوان کرد و گفت: زنان با عفت و با حیا کشور ایران، بزرگترین ضربه را به دشمن زده‌اند چون پیشرفت‌های آنها در عرصه‌های مختلف دشمن را ناامید کرده است.

وی ابراز کرد: دلیل تمام تحریم‌هایی که در مقابل کشور ما ایجاد کرده‌اند، مانند دارو، درمان و امکانات رفاهی، عصبانیت آنها از مردم و زنان ما است.

امام جمعه فامنین با حمایت از طرح نور فراجا، ابراز کرد: این طرح یک طرح فرهنگی و اجتماعی برای ارشاد دختران و خواهران ما است نه امنیتی، پس از نیروی انتظامی به جهت اجرای آن حمایت و تشکر می‌کنیم.

وی تصریح کرد: سازمان‌ها و نهادهای مختلف باید به این طرح کمک کنند و حفاظت از نهاد خانواده را وظیفه خود بدانند.

حجت الاسلام غفاری با تأکید بر اینکه وظیفه شرعی و قانونی خود را انجام می‌دهیم، اظهار کرد: ما در جنگ نظامی دشمنان را خوار و ذلیل کردیم پس در جنگ فرهنگی هم شکست می‌دهیم ‌و ناامید می‌کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha