سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
سردار ساور

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نظارت و کنترل یکی از وظایف اصلی مدیریت محسوب می گردد، بطوریکه بدون توجه به این جزء، سایر اجزای مدیریت شامل برنامه ریزی، سازماندهی و هدایت نیز ناقص بوده و تضمینی برای انجام درست آن وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرتیپ دوم پاسدار محمد ابراهیم ساور در افتتاحیه نشست فصلی مدیران سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی در قم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های خالصانه و صادقانه همه کارکنان گفت: سال ۱۴۰۲ که سرشار از توفیقات بوده همان طور که مقام معظم رهبری دوبار از انتظامی تشکر فرمودند.

وی با تشریح عمده دلایل موفقیت های انتظامی، افزود: یکی از علل توفیقات انتظامی، نتیجه بخش بودن تلاش و هدایت و برنامه‌های مجموعه عقیدتی سیاسی می‌باشد.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: برنامه‌هایی نظیر اعزام هزاران نفر از کارکنان به دوره‌های تربیت تعالی کربلا و مشهد مقدس، سبب می شود همین نفرات در ماموریت‌های پلیس و در میدان عمل و رویارویی با دشمن موفق و سربلند باشند.

وی گفت: انتظامی در برنامه‌های مختلف سال ۱۴۰۲ نظیر برنامه پیاده روی اربعین و انتخابات که تلاش‌های دشمن در مشارکت پایین مردم شکست خورد، توفیقات قابل تقدیری داشته است.

ساور اظهار داشت: سازمان عقیدتی سیاسی در اشراف فرماندهی، مقام برتر را در سال گذشته کسب نمود و در برنامه‌های دیگری همچون مسابقات قرآن کریم در قسمت کارکنان مقام برتر را در بین نیروهای مسلح کسب نمودیم که این برای اولین بار اتفاق افتاد.

این مقام مسئول افزود: تلاش‌های کارکنان در معاونت‌های مختلف از رده‌ها تا ستاد است که موجب می‌شود افتخارات مهمی را کسب کنیم ، همه این اقدامات و افتخارات سبب شده سال ۱۴۰۲ سال متفاوت و خاصی برای ما باشد.

وی ضمن قدردانی و تشکر تلاش‌های همه کارکنان عقیدتی سیاسی به ویژه خانواده آنان اظهار داشت: ماموریت ما در سازمان عقیدتی سیاسی ماموریت پیچیده‌ای است ماموریت ما همان ماموریت انبیاء، ساختن بشر است که از تمام کارها سخت‌تر می‌باشد.

سردار ساور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کارکنان عقیدتی سیاسی باید در تمامی برنامه ها و فعالیت‌های سازمان پرچمدار و جلودار باشند تا بتوانند دیگر کارکنان را با خود همراه نمایند در این صورت است که می شود توفیقاتی کسب کرد.

این مقام انتظامی خطاب به جمع حاضر توصیه و سفارش کرد: در درجه اول، اولویت روسا و مدیران باید نظارت و مراقبت کارکنان خود باشد اگر بنا باشد در برنامه‌های سازمان موفق باشیم عقیدتی سیاسی باید اول خودش قوی باشد تا بتواند انتظامی را راهنمایی کند،مراقبت مواظبت و تربیت با زبان لین باشد،ارتباط صمیمی با کارکنان و خانواده آنان موجب پیشگیری از مشکلات بسیاری می‌گردد.

وی اصلی‌ترین شاخصه رئیس و مدیر و مسئول را حفظ نیروی خود و مجموعه خود عنوان کرد و اذعان داشت: با سفارش، توصیه و نظارت می‌شود از خیلی از مشکلات جلوگیری کرد، نظارت و کنترل یکی از وظایف اصلی مدیریت محسوب می گردد، بطوریکه بدون توجه به این جزء، سایر اجزاء مدیریت شامل برنامه ریزی، سازماندهی و هدایت نیز ناقص بوده و تضمینی برای انجام درست آن وجود ندارد.

سردار ساور در خصوص اولویت سال جاری نیز گفت: اولویت انتظامی کشور ترویج و تعمیق قرآن و نهج البلاغه است که از این اقدام ارزشمند و مقدس فرمانده کل انتظامی کشور تشکر می‌کنیم، البته اجرای نادرست شتاب زدگی و غیر کارشناسی اولویت انتظامی می‌توان آسیب بزند؛ ما نباید با روش‌های نادرست و غیر کارشناسی اجرای این برنامه‌ها سبب دوری افراد شویم.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پایان تاکید کرد: از ظرفیت‌های کارکنان وظیفه استفاده شود. با شناسایی افراد نخبه و ظرفیت‌های آنان در برنامه‌های سازمان استفاده گردد همچنین با شناسایی ظرفیت های خانواده‌ها و فرزندان کارکنان از آنان نیز استفاده گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha