چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری امام جمعه کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه، گفت: وظیفه مهم مسئولان و کار فرمایان، ایجاد اشتغال برای جوانان و رونق تولید در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری، در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر کرمانشاه، با اشاره به کسب فضایل اخلاقی و تاثیر آن در سلامت فرد و جامعه گفت افرادی در نزد خداوند منزلت بالاتری دارند که تقوای بیشتری داشته باشند.

خطیب جمعه کرمانشاه، همچنین به تشریح جایگاه و تاثیر فعالیت کارگران در حوزه تولید و رونق اقتصادی کشور پرداخت و اظهار کرد: کارگران در همه عرصه‌ها اعم از صنعتی، خدماتی، کشاورزی با تلاش و پشتکار در پی آبادانی کشور هستند.

وی روز کارگر را به کارگران که با عرق جبین در پی کسب روزی حلال هستند، تبریک گفت و رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور را اذعان کارفرما و کارگران دانست. حجت الاسلام والمسلمین غفوری، در بخش دیگری از سخنان خود ضمن با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله مطهری(ره) و روز معلم گفت: قدردانی از تلاش‌های معلمان در عرصه تعلیم و تربیت کاری شایسته است و زحمات این قشر فداکار بر هیچ فردی پوشیده نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، همچنین در خصوص عملیات اخیر ایران علیه رژیم صهیونیستی هم یاد آور شد: این عملیات بار دیگر ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست و باعث امید و دلگرمی مردم مظلوم فلسطین گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha