چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
ذ

حوزه/کاروان نمایندگان طلاب در ادامه سفر به استان هرمزگان، به پالایشگاه ستاره خلیج فارس رفته و از این مجموعه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، جمعی از نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در استان هرمزگان ، در ابتدای این سفر که با حضور جمعی از نمایندگان طلاب و رئیس مجمع نمایندگان مجمع برگزار شد، مورد استقبال حجت الاسلام حیدری، عضو شورای شهر بندرعباس و رئیس و پرسنل راه آهن قرار گرفتند.

نمایندگان طلاب با حضور در بندرعباس در گلزار شهدای این شهرستان حضور پیدا کرده و با تقدیم گل به پیشگاه شهیدان به نوحه سرایی پرداختند.

رئیس بنیاد شهید بندرعباس با حضور در این مراسم، گفت: این استان مفتخر است ۱۵۰۰ شهید در راه اعتلای اسلام عزیز تقدیم نموده و این شهدا همه شاگردان مکتب تربیت یافته سردار عزیز حاج قاسم می باشند.

سپس حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: ما همواره به وجود چنین شهیدان غبطه می خوریم و خوشحالیم در کنار خلیج همیشه فارس، مکانی که امریکایی ها توسط رزمندگان ما در ناوچه هایشان تحقیر شدند قرار گرفته ایم و این عزت را مدیون شهدا هستیم.

کاروان نمایندگان طلاب در ادامه سفر به پالایشگاه ستاره خلیج فارس رفته و از نکات مهندس جعفرپور، مدیر مجموعه و مهندس عوض پور از معاونین این مجموعه فاخر و با اهمیت در زمینه خودکفایی در مسایل نفتی بهرمند شده و اخبار پیروزی جوانان دانشمند در این حوزه اقتصادی را دریافت نمودند.

نمایندگان طلاب نیز با بازدید از بخش های گوناگون پالایشگاه ستاره خلیج فارس با این مجموعه با عظمت از نزدیک آشنا شده و شاهد رشد تحسین برانگیزی بودند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب در این بازدید به پیشرفت های حاصله توسط متخصصان داخلی اشاره نمود و این مهندسان جوان را مردان میدان نامید و افزود: شما مانند رزمندگان شب عملیات دائما در مجاهدت هستید؛ ما به شما افتخار می کنیم و قدردان تلاش شما هستیم.

حضور در محل عقیدتی سپاه امام سجاد (علیه السلام) و استماع سخنرانی سردار سالاری، فرمانده این سپاه، از دیگر برنامه های نمایندگان طلاب بود.

سردار سالاری ضمن خوش آمدگویی، حضور روحانیت در این استان را دلگرم کننده رزمندگان دریایی دانسته و گفت: همانطور که عین الاسد را عین الجسد کردیم، با پهبادها و موشکهای خود نیز اسرائیل را کیش و مات نمودیم و سیلی تنبیهی ایران را آغاز جرات برای محور مقاومت بود.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر نیز در این جلسه اظهار داشت: ما به شما سپاهیان مباهات می کنیم و امروز این سخن امام راحل قابل درک همگانی است که اگر سپاه نبود، کشور هم نبود و پیروزیهای پی درپی شما نشان از بالندگی نظامی و تسلیحاتی در سپاه اسلام را به تصویر می کشد.

وی ابراز داشت: هدف ما از حضور در بندرعباس علاوه بر دیدن پیشرفت ها و طیف وسیع دستاوردهای غرورآفرین در زمینه اقتصادی و نظامی، مخابره این پیام به دشمنان است که بدانند ما با زنجیره انسانی در سرحدات خویش دفاع در مقابل هر نوع تجاوز را فوری پاسخ خواهیم داد و دشمن امروز رو به زوال است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha