چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
تا

حوزه/ در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام میرزاده، نماینده طلاب بندرعباس ضمن تشریح اهداف سفر نمایندگان طلاب به این استان، به بیان گزارشی مختصر از برنامه های این سفر پرداخت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، جمعی از نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار و گفت‌وگو کردند.

بر اساس این گزارش: در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام میرزاده، نماینده طلاب بندرعباس ضمن تشریح اهداف سفر نمایندگان طلاب به این استان، به بیان گزارشی مختصر از برنامه های این سفر پرداخت.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی مهر از حجت الاسلام والمسلمین عبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، عضو خبرگان رهبری و امام جمعه میناب که هر دو نفر سابقه نمایندگی طلاب و فضلا را در مجمع نمایندگان طلاب داشته اند، تقدیر به عمل آورد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب در این نشست، ضمن تشریح برنامه های تحولی مجمع نمایندگان، گفت: نسل جدیدی وارد این مجمع شده اند که بسیاری از آنان از اساتید و مدرسین بوده و روح مطالبه‌گری را در حوزه افزایش داده اند.

وی افزود: هدف ما از این سفر، آشنایی با دستاوردهای نظامی، تسلیحاتی و پیروزی های میدانی نیروی دریایی سپاه و ارتش بوده و پس از مشاهده این توانمندی های حیرت‌آور، روح امید در جان های ما دمیده شده و وظیفه خود می دانیم که این دستاوردها را برای جامعه تبیین نموده و بیان کنیم که جوانان ما تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: این پیشرفت های معجزه‌آسا به برکت تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و ارسال کننده پیام اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که توسط دلاورمردان نیروی دریایی سپاه و ارتش به دنیا مخابره شده است.

از امام جمعه بندرعباس جهت پیگیری امور طلاب و فضلای این استان و شرکت در جلسات آنان که موجب بصیرت افزایی و تعامل بیشتر می شود، کمال تقدیر و تشکر را داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha