یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
منصور شوقانی

حوزه/ سردار شوقانی گفت: پروژه مسکن محرومین در قالب مرمت و احداث است که یک هزار و ۶۰۰ خانه محروم مرمت شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه استان سمنان، در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی که با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: نام بسیج سازندگی در ورق زرین انقلاب اسلامی درخشش خاصی دارد؛ چون این مولود از بدو حقیقت انقلاب اسلامی درخشید و در واقع تعریف نوینی که می توانیم از بسیج سازندگی داشته باشیم مدیریت جهادی در عرصه های خدمت خالصانه و بی منت در پرتو ولایت مداری در مسیر تابناک آرمان ها و شعار نظام است.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی طی سالیان فعالیت خود با همت والای جوانان مؤمن انقلابی در عرصه های مختلف سازندگی و محرومیت زدایی و پروژه های عمرانی و آبرسانی ، کمک مؤمنانه، نهضت مسکن، اقتصاد مقاومتی و خدمت بی منت به مردم

فرمانده سپاه استان سمنان بیان کرد: فعالیت های گروه های جهادی در طرح آبرسانی به مناطق محروم هم در سنوات گذشته و هم در سالی که جاری و ساری است در برنامه ها گنجانده شده است.

سردار شوقانی گفت: بسیج سازندگی در استان سمنان در طرح آبخیز تا جالیز است که با درایت و همکاری و هماهنگی با دیگر دستگاه ها و توافق بین بخشی در حال اجرا است.

وی با اشاره به برخی فعالیت های بسیج سازندگی استان سمنان گفت: مرمت و روکش آسفالت به مساحت ۸۰۰ کیلومتر در استان سمنان در حال اجراست.

سردار شوقانی عنوان کرد: پروژه مسکن محرومین در قالب مرمت و احداث است که یک هزار و ۶۰۰ خانه محروم مرمت شده است.

وی گفت: در راستای نهضت ملی مسکن بسیج سازندگی استان سمنان ۲ هزار و ۹۶ واحد در چند شهرستان استان اقداماتی را انجام داده است که انشاء الله تکمیل و تحویل متقاضیان داده خواهد شد.

فرمانده سپاه استان سمنان بیان کرد: راه اندازی صندوق های قرض الحسنه اشتغال زا و توانمندسازی و آموزش ۱۲ هزار و ۱۰۰ نفر برای نقش آفرینی در عرصه جهاد اقتصاد مقاومتی در استان سمنان، توزیع جهیزیه، سبد معیشتی، سبد پوشاک و البسه، سبد آموزشی معارف، سبد جشن تکلیف دختران، ساخت و مرمت پروژه های امنیت غذایی در حوزه آب و خاک و کشاورزی، اجرای رزمایش های جهاد فنی و تخصصی، احیای سیستم آب شرب در شبکه روستایی از جمله فعالیت هایی است که به همت بسیج سازندگی استان سمنان انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha