سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی بیانیه‌ای با محکومیت شدید حمله صهیونیست‌ها به کاروان امداد رسانی به غزه تصریح کرد: امروز با کوتاهی دولت‌های اسلامی و عربی، سازمان‌های بین‌المللی نیز دچار سکوت مرگباری شده و از محکومیت لفظی این جنایات بازمانده‌اند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب، در این بیانیه‌ آورده است:

بار دیگر سرزمین فلسطین که صحنه‌های دردناک به شهادت رسیدن مردم بی‌دفاع و زنان و کودکان را پشت سر گذاشته، شاهد حمله رژیم صهیونیستی به کاروان کمک‌های بشردوستانه آزادی غزه است.

حمله رژیم صهیونیستی به کاروان امداد رسانی به غزه بعد از محاصره غزه قهرمان و به گرسنگی  کشاندن و قطع برق و در معرض مرگ قرار دادن مادران و کودکان بر اثر نبود دارو و غذا، دل هر انسان شرافتمند به ویژه مسلمان مومن به ارزش‌های اسلامی را شدیدا به درد آورد، اقدامی خطرناک و جنون آمیز و نشانه‌ اوج عجز رژیم اسرائیل است.

امروزه، با کوتاهی دولت‌های اسلامی و عربی در انجام وظایف خویش نسبت به این مسئله، سازمان‌های بین‌المللی که به دروغ مدعی دفاع از حقوق بشر و عدالت هستند نیز دچار سکوت مرگبار شده و از محکومیت لفظی این جنایات ناتوان مانده‌اند.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ضمن محکوم نمودن این اقدام شرم‌آور، این حملات تروریستی را کینه‌توزی و شعله‌ور کردن آتش فتنه بر شمرد و از سازمان‌های حامی حقوق بشر و در راس آن سازمان ملل متحد و سازمان کنفرانس اسلامی خواستار پیگیری مجدانه این امر و جلوگیری از پایمال شدن حق مظلومان فلسطین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha