شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024

عصر امروز جمعی از اقشار مختلف مردم شهرهای تهران، کاشان، الیگودرز و شبستر با آیت الله جوادی آملی دیدار نمودند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معظم‌له در این دیدار ضمن دعوت به بیداری کامل در مقابل توطئه‌های دشمنان اظهار داشتند: بازیابی هویت اصلی انسانی و بیداری در مقابل دشمنان وظیفه ماست، زیرا چه بخواهیم و چه نخواهیم دشمنان، مزاحم ما هستند.

ایشان در ادامه افزودند: راه بیداری مسلمین در مقابل دشمنان آن است که به توحید پناهنده شده، چون اگر قلبی محو در توحید الهی شود نه بیراهه می‌رود، نه راه کسی را می‌بندد و نه آسیب‌پذیر خواهد بود.

آیت الله جوادی آملی خاطرنشان کرد: انسان وقتی به خدا متکی شود شرح صدر پیدا می‌کند و از منیت و غرور تجافی کرده، بوسیله ارتباط با علم و قدرت بی‌کران خداوند از تنگ‌نظری و محدود نگری خارج می‌شود و از دشمن نیز نگران نشده زیرا چنین کسی در تمامی خطرات محفوظ خواهد بود.

معظم له در ادامه افزودند: قبل از انقلاب با اینکه بعضی، صاحب علم و کمالات علمی بودند ولی فرصت کار به آنها داده نشد اما هم‌اکنون به برکت این انقلاب راه علمی برای همه باز است و به برکت این راه، توانستیم در بسیاری از جهات کشور را به خودکفایی برسانیم.

ایشان در خاتمه اظهار داشتند: فناوری دانش هسته‌ای که توسط دانشجویان و اساتید نصیب مردم شده به برکت خون شهداء است، زیرا خون شهید در رگ‌های جامعه تزریق شده و این خون بر زمین ریخته نشده است.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha