جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024

‌آیت‌الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: آثار ارائه شده در نمایشگاه طلیعه ظهور، بسیار مبتکرانه و از جهات فراوانی حائز اهمیت است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، وی با اشاره به آثار ارائه شده در این نمایشگاه و برنامه های متنوع در خصوص مهدویت افزود: باید پس از اتمام فعالیت نمایشگاه، جمع بندی عینی و ملموسی از فعالیت های انجام شده صورت گیرد تا مشخص گردد تأثیر و ارزش کار تا چه میزان بوده است.

آیت الله شفیعی با تاکید بر ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه یاد آور شد: جوانان اقبال خاصی به مبانی اعتقادی مهدویت دارند و با برنامه ریزی دقیق و مشخص می توان این قشر را به مباحث انتظار و مهدویت آشنا کرد.

وی در ادامه، یکی از راه های اشاعه مهدویت را استفاده صحیح از استدلال های عقلی دانست و گفت: باید برای ترویج مهدویت از جهان شناسی استفاده کرده و تحقیقاتی را که در جهان طرفدار بیشتری دارد گسترش دهیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به تکامل عقول در دوره آخرالزمان گفت: با توجه به احادیث و روایات وارده در آخر الزمان عقل ها و اندیشه ها به تکامل رسیده و مردم با طبع خودشان صحت ظهور را درک می کنند.

‌آیت‌الله شفیعی تصریح کرد: حضرت ولی عصر(عج) مظهر رحمت و مهربانی خداست و از آنجایی که تمام ادیان به ظهور منجی اعتقاد دارند، باید مباحث مهدوی در جهان مطرح شود تا حقیقت بر همگان روشن شده و زمینه ظهور منجی فراهم گردد.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha