چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024

نام‌گذاری امسال به نام پیامبر اعظم صلی‌الله‌علیه‌و‌آله، وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی را سنگین‌ و فراگیرتر کرده است.

به گزارش مرکز خبر حوزه,  حضرت آیت‌الله نوری همدانی با بیان این مطلب در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کردند: وظیفه و رسالت سازمان تبلیغات اسلامی بسیار مهم و در عین حال سخت است. باید بعد از وقوع جریاناتی که در صدد کوبیدن اسلام بودند، اسلام را به دنیا معرفی کنید و پرده‌ها را از چهره واقعی اسلام کنار بزنید. دشمنان علیه اسلام تبلیغات فراوانی دارند و شما با دنیا روبرو هستید.

معظم‌له افزودند: امام وظیفه سنگینی بر دوش سازمان تبلیغات اسلامی گذاشت. امروز دو گروه ستمکاران و مستکبران اسلام را مانعی بر سر راه خود تلقی می‌کنند و با اهداف اسلام در تضاد هستند. اسلام دین فطرت است و به همین دلیل جذابیت دارد. لذا دشمنان می‌خواهند جذابیت را از اسلام بگیرند و در صدد تضعیف دین و قرآن هستند. شما باید با صیانت از اسلام نگذارید کوچک‌ترین ضربه‌ای به اسلام و اولیای آن وارد شود.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کردند: عده‌ای دین را به گونه‌ای تفسیر می‌کنند که با اهداف ستمگران منافات نداشته باشد. و گروهی نیز در بیان احکام الهی آن‌چه را به نفع ستمگران است بیان می‌نمایند. بعضی هم تحت تأثیر قرار گرفته و به تدریج به سوی آنان گرایش پیدا می‌کنندو وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی دفاع از اسلام در برابر این جریان‌ها است.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی، با تأکید بر حضور پرشور مردم در نماز جمعه افزودند: نماز جمعه از شئون نظام اسلامی و دارای اهمیت فراوانی است و همه مردم موظف به شرکت در آن هستند و باید حتماً تحت نظر امام معصوم و یا نایب او اقامه شود در غیر این‌صورت باطل و حتی اقامه آن گناه است، در خطبه‌های نماز جمعه باید برنامه‌های سیاسی و اجتماعی کشور تشریح شود و مردم از نقشه‌های دشمنان آگاه و برای مقابله در برابر آنان آماده شوند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha