جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024

جمعی از اعضای بسیج دانش اموزی شرکت کننده در ششمین جشنواره قرآن کریم و عترت با آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی دیدار کردند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معظم له با اشاره به فطرت پاک جوانان گفتند: جوانان دارای سرشتی پاک هستند و از دستورات اسلام این است که به جوانان توجه داشته باشیم و موقعیت ها را بشناسیم و زمینه شکوفای استعداد های آنان را فراهم کنیم.
ایشان با استناد به متون دینی گفتند: پیامبر اکرم توصیه می‌کردند که به جوانها نظر مساعد داشته باشید زیرا دلهای آنها انعطاف پذیر است و حقایق را به سرعت می‌پذیرند.
این مرجع تقلید با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس به دوش جوانان اداره شده است، بسیج را از برکات  الهی به جامعه ایران دانستند وبیان داشتند بسیج دژ محکمی در برابر توطئه های داخلی و خارجی است و بر اساس صفا، تقوا و اخلاص بوجود آمده است.
آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) را دو رکن رستگاری مردم ایران برشمرده و تصریح کردند: و ما توانستیم حکومت اسلامی را بر اساس این تفکر پایه ریزی کنیم.
ایشان افزودند: از جمله مباحثی که در قرآن مورد تاکید است توجه به وحدت اسلامی است.
معظم له با اشاره به رتفند دشمنان در به انزوا کشیدن اسلام بیان داشتند آنان بابهره گیری از شیوه اهی مختلف سعی می‌کنند چهره خشونت آمیز از اسلام ارائه دهند ولی ما باید تلاش کنیم حقایق دین را به آنها بفهمانیم.
در پایان این مراسم به نفرات برتر جشنواره هدایایی تقدیم شد.
 
 
 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha