جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024

آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی گفتند: جوانان امانت های الهی دراختیار معلمان هستند که باید به تربیت شایسته آنان توجه ویژه ای صورت گیرد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معظم له در دیدار جمعی از فرهیختگان استان کرمان با اشاره به رسالت سنگین معلمان در سعادت جامعه بیان داشتند: هدایت، ارشاد و تریبت، وظیفه سنگینی است که بر عهده معلمان می باشد.
ایشان، انتقال علم و معارف اسلامی به دانش آموزان را ارزشمند دانسته و تصریح کردند: معلمان باید مفاهیم علمی را با مهربانی و درایت به شاگردان خود منتقل کنند.
این مرجع تقلید بیان داشتند: شناخت و فراهم کردن زمینه رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت و ابتکار در دانش آموزان مسئله مهمی است که معلمان و مسئولین فرهنگی جامعه نباید از آن غافل شوند.
آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود بااستناد به متون دینی، جهاد را بالا ترین ضامن حیات معنوی جامعه برشمرده و گفتند: جهاد تنها به معنای جنگیدن نیست، بلکه هر گونه تلاش و کوشش برای حفظ اسلام صورت بگیرد جهاد است.
ایشان یادآور شدند: دشمنان تلاش می‌کنند چهره اسلام را مخدوش کنند و با ساخت فیلم و ترویج برخی مطالب غیر واقع درصددندمردم را از اسلام دور کنند.
معظم له افزودند: کسانی که در برابر اسلام بایستند به جایی نخواند رسید و در نهایت نور اسلام همه جهان را فرا خواهد گرفت.
آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی انقلاب اسلامی را منشاء بیداری ملل اسلامی در جهان دانستند و خواستار اتحاد و هم بستگی مسلمانان در برابر دشمنان شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha