جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024

همایش سیاست متعالیه از منظر حکمت متعالیه سوم بهمن ماه 1387 برگزار می شود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، دبیر این همایش گفت: این همایش با حضور و سخنرانی اندیشمندان و متفکران و صاحب نظران حوزه اندیشه و فلسفه سیاسی برگزار می شود و صاحب نظران و پژوهشگران در زمینه فلسفه سیاسیت متعالیه به ارائه آخرین دستاوردها و نتایج پژوهش‌های خود می پردازند.

حجت‌الاسلام شریف لک‌زایی، با تأکید بر این که هدف از برگزاری همایش سیاست متعالیه از منظر حکمت متعالیه، فرهنگ سازی در زمینه فلسفه سیاست متعالیه است، خاطر نشان کرد: دغدغه اصلی همایش، طرح مباحث تخصصی اندیشه و فلسفه سیاسی از منظر حکمت متعالیه است و مقالاتی که از این منظر به بحث پرداخته باشند پذیرفته می شوند.

وی یادآور شد، به سبب این که هدف همایش تأثیرگذاری بر حوزه فلسفه سیاسی اسلامی است، زمان مناسبی در نظر گرفته شده است تا ضمن فضاسازی و تبیین موضوع و اطلاع محققان و صاحب نظران، چکیده و اصل مقالات ارسالی به همایش، به همراه مجموعه مقالات و نشست های فلسفه سیاست متعالیه آماده و منتشر شود.

دبیر کمیته علمی این همایش خاطر نشان کرد: به زودی جلساتی با اساتید، علما و مراجع عظام، به منظور بحث و تبادل نظر، ارائه گزارش از کارهای انجام گرفته و کسب رهنمودها و ارشادات برگزار می شود.

وی همچنین یادآور شد: دور جدید نشست های تخصصی درباره فلسفه سیاست متعالیه نیز به زودی برگزار می شود که در این زمینه به موقع اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha