جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024

هفتمین جلد از مجموعه 25 جلدی دائرة‌المعارف قرآن کریم به‌ همت مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم منتشر می‌شود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت ‌الاسلام علی خراسانی مسئول گروه دائره‌‌المعارف قرآن کریم مرکز فرهنگ و معارف قرآن با اعلام این مطلب گفت: جلدهفتم از دائره‌‌المعارف قرآن کریم پس از بررسی نهایی برای ارسال به انتشارات آماده شد.

وی در ادامه هدف از انتشار این کتاب ارزشمند را ارائه سریع و آسان معارف قرآن به اهل تحقیق و عموم قرآن‌پژوهان دانست واظهار داشت: چندی است که به‌کوشش جمعی از محققان مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم این دائره‌‌المعارف تدوین می‌شود و تا کنون شش جلد از آن تدوین و روانه بازار شده است و جلد هفتم از سوی انتشارات بوستان کتاب قم تا سه ماه آینده روانه بازار خواهد شد.

مسئول گروه دائره‌‌المعارف قرآن کریم مرکز فرهنگ و معارف قرآن درباره این جلد از دائره‌‌المعارف قرآن کریم گفت: جلد هفتم ، از حرف«ت» و کلمه « تابستان » شروع شده و تا موضوع تفاخر پیش رفته است.

وی افزود: این جلد شامل70 مقاله است و مدخل‌ها و موضوعاتی مانند «تاریخ»، «تاریخ‌گذاری قرآن»،«تاویل»، « تبرک»، «تجارت»، «تجسم اعمال»،«تجوید»، «تحریف »، «تزکیه»، «تسبیح»،«ترجمه قرآن»، «تساهل و تسامح»، «تعاون»، «تعلیم و تربیت»، «تعقل» و «تفاخر» از مهم‌ترین موضوعات این جلد می‌باشند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha