جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024

نشست توجیهی مسئولین و طلاب اردوی علمی و آموزشی انصارالمهدی (عج) که تابستان امسال در مشهد اجرا می‌گردد، در مدرسه علمیه خاتم‌الانبیا (ص) قم برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی گفت: اردوی انصارالمهدی امسال برای بار دوازدهم زیر نظر معاونت آموزش حوزه علمیه برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری اردو را 10 تیرماه و به مدت چهل روز اعلام کرد و افزود: با توجه به حضور طلاب ممتاز در این اردو از بهترین اساتید حوزه جهت تدریس دعوت به عمل آورده‌ایم.

مسئول برگزاری اردوی انصارالمهدی (عج) اظهار داشت: در طول برگزاری اردو از محضر اساتید برجسته اخلاق مانند آیت‌الله انصاری‌شیرازی و حجج‌اسلام مومنی و ایوبی بهره‌مند گشته و با مراجع معظم تقلید دیدارهایی خواهیم داشت.

وی تهجد و شب‌زنده‌داری را از ارکان این اردو دانست و گفت: در طول زمان برگزاری اردو، مراسم چهل شب تهجد و عبادت در جوار بارگاه ملکوتی علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار اهتمام جدی طلاب به محتوای پیام مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات شده و افزود: بیگانگان دوست ندارند این پیروزی ارزشمند بر کام ملت شیرین باشد، لذا باید با توکل بر خدا جلوی هر گونه اغتشاش و تفرقه گرفته شود.

مدیر مدرسه علمیه خاتم‌الانبیا تصریح کرد: امروز همه مردم دنیا شاهد عزت و اقتدار ملت در حضور حماسی انتخابات و همچنین مقابله با اغتشاش‌گران بودند.

وی همچنین بر اهمیت افزایش بینش سیاسی طلاب تاکید کرد و گفت: طلبه باید با شناخت عمیق و درک درست، مردم را به سوی معیارهای اسلامی سوق دهد.

در پایان نیز حجت‌الاسلام حسن‌پور مسئول آموزشی اردو به بیان برخی مقررات و نحوه اجرای برنامه‌های  اردو پرداخت.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha