یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 236429
۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۰۳

مرکز خدمات حوزه های علمیه به عنوان متولی بخشی از خدمات رفاهی طلاب تاکنون بیش از چهار هزار واحد مسکونی به طلاب تحویل و در حال احداث بیش از چهار هزار و پانصد واحد دیگر است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز خدمات با توجه به اخذ زمین در قالب مسکن مهر از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه این مرکز ثبت نام اولیه از طلاب فاقد مسکن و دارای شرایط را آغاز کرده است.

تاهل، اتمام پایه هفتم، سکونت در محل ثبت نام، عدم اشتغال غیر حوزوی، عدم استفاد از تسهیلات دولتی مربوط به زمین یا مسکن، فعال بودن پرونده مرکز خدمات،تحصیل در حوزه های علمیه بصورت رسمی وعدم عضویت (خود و همسر) در دیگر تعاونی‌های مسکن از جمله شرایط ثبت نام می باشد.

معاونت مسکن این مرکز اعلام کرده است: با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نامی، مرکز خدمات حوزه های علمیه بعد از بررسی درخواست ها نسبت به پذیرش قطعی متقاضیان  و اعلام زمان بندی جهت تکمیل مدارک و پرداخت وجه از طریق پیامک و سایت مرکز خدمات اطلاع رسانی خواهد نمود.

بر اساس اعلام مرکز خدمات حوزه های علمیه رویکرد این مرکز در بخش مسکن کاملاً غیر انتفاعی و تنها به عنوان خدمتی ماندگار در جهت تامین مسکن طلاب می باشد بر این اساس هزینه های تمام شده هر پروژه اعم از هزینه طراحی و آماده سازی زمین, مصالح مصرفی, دستمزد, هزینه های اجرایی و اخذ مجوز قانونی از قبیل شهرداری, نظام مهندسی, اداره ثبت و خرید و اجرای انشعابات آب و فاضلاب, برق, گاز و هزینه های نظارت فنی را محاسبه و از متقاضیان بدون در نظر گرفتن منفعتی، صرفاً بر مبنای قیمت تمام شده واحدها دریافت می نماید.

منابع مالی جهت ساخت و ساز واحدها، مبالغ دریافتی از متقاضیان در طول دوره ساخت و ساز و وام دریافتی از بانک می باشد و منبع مالی دیگری در اجرای پروژه ها به عنوان کمک یا بصورت بلاعوض وجود ندارد.

متقاضیان می توانند جهت اطلاع بیشتر از چگونگی و سایر شرایط ثبت نام اولیه مسکن با شماره تلفن 7171215 – 0251 تماس و یا به پایگاه اینترنتی    www.taavonportal.ir  مراجعه نمایند.

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha