دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024

مدیر سازماندهی تحقیقات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری یازدهمین کارگاه نویسندگی معاونان پژوهشی مدارس علمیه خواهران سراسر کشور، 31 فروردین در قم خبر داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، خانم افشار با بیان اینکه تا کنون 10 کارگاه از کارگاه‌های آموزش نویسندگی برگزار شده است، گفت: یازدهمین کارگاه آموزش نویسندگی به افرادی از استان‌های اصفهان، مرکزی، ‌کرمان، گیلان، لرستان، خوزستان، فارس و آذربایجان غربی اختصاص دارد.

مدیر سازماندهی تحقیقات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران همچنین با بیان اینکه کارگاه‌های آموزش نویسندگی این استان‌ها پیش از این برگزار شده است، اظهار داشت: افرادی که در کارگاه قبل غایب بوده‌اند و یا تست آنها کامل نبوده حضور می‌یابند.

وی افزود: تا کنون حدود 160 نفر از معاونان پژوهش مدارس علمیه خواهران کشور در این دوره شرکت کرده‌اند.

افشار در ادامه کارگاه‌های آموزش نویسندگی را جزئی از دوره مهارت‌افزایی معاونان پژوهش مدارس علمیه خواهران عنوان کرد و گفت: این دوره پس از نیازسنجی در میان معاونان پژوهش مدارس علمیه خواهران در چهار مرحله اجرا می‌شود.

وی، مرحله اول دوره مهارت‌افزایی را مربوط به روش نویسندگی با رویکرد پژوهشگری دانسته و خاطرنشان کرد: این مرحله شامل؛ چند فاز است که در فاز اول، ضمن ارسال شیوه‌نامه‌های مربوط به نویسندگی، طی سه مرحله تست از معاونان پژوهش اخذ و پس از تصحیح به صاحبان آنها برگردانده شده است و افرادی که در فاز اول این مرحله واجد صلاحیت تشخیص داده شوند، وارد فاز دوم یعنی کارگاه نویسندگی می‌شوند.

خاطر نشان می‌شود، یازدهمین کارگاه آموزشی نویسندگی معاونان پژوهشی مدارس علمیه خواهران، 31 فروردین به مدت یک روز و در دو نوبت صبح و عصر در اردوگاه فاطمه‌الزهراء(س) قم برگزار می‌گردد.

 

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha