پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 363142
۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
نویسندگی

حوزه/دبیر کمیته داستان دبیرخانه دائمی جشنواره هنرآسمانی گفت: اکنون شرایطی ایجاد گردیده که استقبال برای نوشتن رمان در حوزه بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید احمد بطحایی دبیر کمیته داستان جشنواره هنرآسمانی با بیان این مطلب تصریح کرد: زمانی ما می خواستیم داستانی حتی دینی را بخوانیم، آن را میان روزنامه می پیچیدیم و پشت کتاب رسائل و مکاسب می گذاشتیم.

وی افزود: اکنون شرایطی ایجاد شده است که بسیاری از بزرگان دینی مراجعه می کنند و می گویند کتابی که ما داریم شما می توانید به داستان تبدیل کنید و یا خیر.

دبیر کمیته داستان دبیرخانه دائمی جشنواره هنرآسمانی ادامه داد: این اتفاق، اتفاق مبارکی است و ما به جای فرار از این ها به فکر استفاده افتاده ایم و این جشنواره این فکر را انداخت و این اتفاق را رقم زده است که از این بابت از جشنواره هنرآسمانی متشکریم.

لازم به ذکراست، چهارمین دوره جشنواره هنر آسمانی از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم با مشارکت نهادهایی همچون مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه برگزار می شود.

علاقه مندان برای ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر می توانند تا 30آذرماه به تارنمای آن به نشانی www.honareasemani.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha