جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه مقام‌ معظم‌ رهبری عالی‌ترین مقام کشور است گفت: استان قم، مرکزی سیاسی عبادی است و سفر مقام‌ معظم‌ رهبری می‌تواند ریشه‌های عبادی سیاسی داشته باشد.

حجت‌الاسلام سید مصطفی ذوالقدر با یادآوری تاریخچه‌ای از گذشته قم گفت: هیچ کس ماجرای 15 خرداد سال 1342 را فراموش نکرده و یادمان نمی‌رود که جرقه انقلاب توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در قم زده شد.

وی افزود: شهر قم به لحاظ دو گزینه مهم یعنی حضور مراجع و حوزه‌ علمیه که مرکزیت حوزه‌های کشور است یک شهر سیاسی عبادی به حساب می‌آید.

نماینده بندرعباس، سفر مقام‌ معظم‌ رهبری به استان قم را با اهمیت توصیف کرد و گفت: دیدار مراجع با رهبر انقلاب نماد اتحاد علماي شيعه بود، مخصوصاً معظم‌له در جمع چند هزار نفري فضلا و طلاب ظرفیت مراجع برای حل مشکلات کشور و نيز لزوم تكريم مراجع عظام تقليد را گوشزد كردند.

وی در مورد ملاقات رهبری با طلاب گفت: روحانيت و طلاب در ‌شهر‌ها و روستاها حضور مستمر دارند با توجه به جدی بودن بحث هدفمندی یارانه‌ها و غیر قابل انکار بودن تاثیرات آن بر اقتصاد، باید مردم را نسبت به آن آگاه نمود بنابراین لازم است از ظرفیت بالای روحانیت برای آگاهی دادن استفاده شود كه رهبر معظم انقلاب اين مهم را در قالب همكاري متقابل نظام و حوزه مطرح كردند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اینکه ارتباط مراجع، حوزه و طلاب با مقام‌ معظم‌ رهبری یک ارتباط نزدیک است گفت: با توجه به این که آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای زندگی دوران طلبگی را تجربه نموده‌اند و از مشکلات طلاب خبر دارند، سخنان و رهنمودهای ایشان برای طلاب بسیار دلنشین‌، جذاب و تأثیرگذار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha