چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه لرستان ، تقویت بنیه اعتقادی مردم به ویژه نسل جوان را مهم ترین رسالت مبلغان در ماه صفر عنوان کرد.

حجت الاسلام سید نادر موسوی در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های مرکز خبر حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: تبیین مسایل مربوط به قیام عاشورا در زمان ما بسیار مهم و لازم است، چرا که طبق فرمایش امام راحل، هر چه داریم از محرم و صفر داریم و آن چه باعث بالندگی مکتب تشیع و اسلام شده است همین فرهنگ عاشورایی است.

وی افزود: با توجه به این که دشمنان با تهاجم فرهنگی، پایه های اعتقادی مردم و نسل جوان را هدف قرار داده اند، رسالت اصلی مبلغان در این ماه تقویت بنیه های اعتقادی مردم و جوانان است.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: آن چه وظیفه ماست این که بنیه اعتقادی مردم و به خصوص جوانان را با بهره گیری از تعالیم اهل بیت (ع) محکم کرده و نسبت به شبهات علیه تشیع و جایگاه امامت و ولایت پاسخگو باشیم.

وی همچنین در ادامه با تاکید بر لزوم تبیین و نهادینه کردن مسایل اخلاقی در جامعه خاطر نشان کرد: متاسفانه بسیاری از جوانان کشور ما که تحت تاثیر تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارند، شناخت دقیق و عمیق از دین ندارند.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که ما برای مبلغین بلندمدت و کوتاه مدت استان برنامه های خاصی در نظر داریم، ابراز داشت: انشاالله شورای تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان تا پایان سال جاری راه اندازی می شود که با راه اندازی این شورا بهتر می توانیم برای سال بعد در عرصه تبلیغ برنامه ریزی منسجم و مطلوبی داشته باشیم. 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha