شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
کد خبر: 244844
۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۶

فروشگاه اینترنتی بوستان كتاب قم كه از مهرماه سال جاری به صورت آزمایشی شروع به كار كرده بود، از بهمن ماه رسما فعالیت خود را آغاز نموده است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، موسسه بوستان كتاب قم وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی در سال 1361 با هدف «تبیین و گسترش معارف دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی» با نشر آثاری از «اندیشوران و فرهیختگان» كار خود را آغاز نمود.

اكنون كه 28 سال از فعالیت آن می‌گذرد از جنبه‌های كمی و كیفی، رشد چشم‌گیری داشته و در میان ناشران دینی سراسر كشور، جایگاه ارزشمندی پیدا كرده است.

این موسسه ( انتشارات) در شهرهای قم، مشهد و اصفهان شعبه دارد و در طول فعالیت خود افتخارات زیادی را در زمینه نشر آثار دینی كسب نموده است.

فروشگاه اینترنتی بوستان كتاب قم در مهرماه سال جاری به صورت آزمایشی راه اندازی شد تا خریداران كتاب بتوانند بدون حضور در محل فروشگاه خریدهای خود را انجام دهند. با شروع ماه بهمن، فعالیت رسمی این فروشگاه نیز آغاز شد و هم اكنون امكان خرید كتب این انتشارات از طریق سامانه اینترنتی فراهم گشته است.

براساس گزارش شبكه اجتهاد، این انتشارات كتب مختلفی در موضوعات فقه، اصول فقه، حقوق، اقتصاد، كلام و فلسفه، علوم حدیث و علوم قرآن، اخلاق ، علوم تربیتی و دیگر موضوعات مرتبط با علوم اسلامی را منتشر می كند وعلاقمندان جهت استفاده از فروشگاه اینترنتی این انتشارات می توانند به آدرس www.bustaneketab.com مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha