شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
کد خبر: 249850
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۱:۲۰

مسئول فروش انتشارات امام علی‌بن ابیطالب(ع) از توسعه فروشگاه اینترنتتی آثار آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خبر داد.

سید محمد رضا حسینی در گفت‌وگو با مرکز خبر حوزه با اشاره به ارائه بیش از 200 اثر منشتر شده از حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی به زبان فارسی و عربی در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: این آثار از سوی انتشارات امام علی‌بن ابیطالب(ع) و نسل جوان زیر نظر دفتر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در قالب دو غرفه عرضه می‌شود.

وی با اشاره به انتشار قرآنی نفیس با ترجمه حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی و کتاب مفاتیح نوین ترجمه معظم‌‌له در این دوره از نمایشگاه، گفت: این کتاب با توجه به اینکه با استقبال خوب مردم روبرو شد، در دیگر غرفه‌ها از سوی انشارات دیگر نیز عرضه می‌گردد.

مسئول فروش انتشارات امام علی‌بن ابیطالب(ع)در تبیین موضوع آثار ارائه شده در نمایشگاه کتاب تهران، افزود: کتاب‌هایی چون پیام قرآن، اخلاق در قرآن، اخلاق اسلامی در نهج‌البلاغه، معمای هستی، آفریدگار جهان و... مورد استتقبال خوب بازدید‌کنندگان است.

وی با اشاره به عرضه 15عنوان اثر جدید در نمایشگاه کتاب، ادامه داد:‌ البته با توجه به استقبال مردم از کتاب‌های حضرت آیت‌الله مکارم قبل از برگزاری نمایشگاه، برخی از کتب جدید پیش از برپایی نمایشگاه تمام شد و چاپ‌های جدید نیز به نمایشگاه نرسید.

حسینی در ادامه به برنامه‌های آتی انتشارات امام علی‌بن ابیطالب‌(ع) وابسته به دفتر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی اشاره کرده و گفت: برای دسترسی آسان علاقه‌مندان به آثار حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی،‌ توسعه فروشگاه اینترنتی آثار این مرجع تقلید در سال جدید یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دفتر معظم له می‌باشد.

وی خاطرنشان ساخت: تهیه آثار حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی برای بسیاری از علاقه‌مندان دشوار است‌ که این فروشگاه اینترنتی، امکان تهیه آثار معظم‌له در سراسر کشور را فراهم می‌کند.

مسئول فروش انتشارات امام علی‌بن ابیطالب(ع) همچنین افزود: تولید لوح فشرده مجموعه آثار حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی و انتشار صحیفه سجادیه با ترجمه معظم‌له از جمله فعالیت‌های انتشاراتی دفتر ایشان می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha