پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024

همایش روحانیت، راهبردها و راهکارهای تعاملات فرهنگی، ساعتی پیش کار خود را در مشهد مقدس آغاز کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد نعیمی، مسئول سازمان بسیج طلاب کشور در حاشیه برگزاری سومین دوره همایش سالانه روحانیت، راهبردها و تعاملات فرهنگی که به همت سازمان بسیج طلاب کشور، مجمع نمایندگان طلاب و فضلاء حوزه علمیه قم و سازمان بسیج مستضعفین کل کشور در سالن اجتماعات هتل نخل مشهد برگزار می شود، در گفت وگو با خبرنگار مرکز خبر حوزه به مشهد اظهار داشت: در این همایش بخشی از نمایندگان تأثیرگذار طلاب و مسئولین سازمان های بسیج طلاب سراسر کشور شرکت دارند.

وی افزود: در این دوره از همایش شخصیت های برجسته ای همچون آیت الله مصباح یزدی،  حجت الاسلام و المسلمین سقای بی ریا، مسئول دفتر جامعه مدرسین و سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و ... به ایراد سخن خواهند پرداخت.

مسئول سازمان بسیج طلاب کشور همچنین خاطرنشان کرد: غیر از برنامه سخنرانی شخصیت های مختلف،  چهار کمیسیون تخصصی نیز در طول برگزاری این همایش سه روزه برگزار می شود.

وی گفت: بیداری اسلامی و روحانیت، روحانیت و اقشار بسیج، روحانیت و جنگ نرم و روحانیت و نقش آن در جهاد اقتصادی، عناوین کمیسیون‌های تخصصی این همایش سه روزه را تشکیل می‌دهند.

حجت الاسلام و المسلمین نعیمی پور ادامه داد: بسیج طلاب و مجمع نمایندگان طلاب، دو روی یک سکه اند؛ چرا که

امام خمینی(ره) نیز به دلیل روحیه بالای جوانان بسیجی بود، دستور تشکیل مجمع نمایندگان طلاب و فضلاء حوزه علمیه قم را دادند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha