پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024

همایش «روحانیت، راهبردها و تعاملات فرهنگی» عصر امروز با امضای تفاهم نامه ای میان مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و سازمان بسیج طلاب و روحانیون، در مشهد به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی سرویس استان های مرکز خبر حوزه، سومین دوره همایش سالانه «روحانیت، راهبردها و تعاملات فرهنگی» که از صبح دیروز با حضور نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و مسئولین بسیج طلاب سراسر کشور در سالن اجتماعات هتل نخل مشهد برگزار شد، عصر امروز با سخنرانی آیت الله مصباح یزدی پایان یافت.

در آیین افتتاحیه این همایش که صبح دیروز برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین کعبی، عضو خبرگان رهبری و معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه به ایراد سخن پیرامون اهمیت مقوله فرهنگ و ضرورت توجه حوزویان به آن، پرداخت.

همچنین سردار نقدی سخنران دوم این همایش بود که بعد از پایان سخنرانی، به سؤالات روحانیون حاضر در جلسه به صورت صریح پاسخ داد.

بعد از ظهر روز اول همایش «روحانیت، راهبردها و تعاملات فرهنگی»، با برگزاری کمیسیون های تخصصی تحت عناوین بیداری اسلامی و روحانیت، روحانیت و اقشار بسیج، روحانیت و جنگ نرم و روحانیت و نقش آن در جهاد اقتصادی برگزار شد که در آن موضوعات این کمیسیون ها مورد بحث و واکاوی قرار گرفت.

بر پایه این گزارش صبح امروز نیز بعد از ارائه نتایج کمیسیون های روز گذشته، آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد به سخنرانی پرداخت و در نهایت عصر امروز سخنرانی آیت الله مصباح یزدی پایان‌بخش برنامه‌های این همایش دو روزه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha