یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024

نهمین دوره آموزشی مقدماتی تدبر در قرآن کریم ویژه مربیان حوزه‌های علمیه خواهران کشوردر قم برگزارشد.

به گزارش مرکز خبر حوزه ، مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران گفت : 110 نفر از مربیان معرفی‌شده از سوی مدارس علمیه سراسر کشور در این دوره شرکت کردند.

خانم ناصح با بیان این که بعداز ظهر روز پایانی این دوره آموزشی، آزمون کتبی از شرکت‌کنندگان این دوره به عمل خواهد آمد، اضافه کرد: قبول‌شدگان این دوره در دوره تکمیلی یک که شهریور ماه برگزار خواهد شد شرکت داده خواهند شد و در صورت قبولی در این دوره از مهرماه سال آینده به عنوان مربی تدبر در قرآن در مدارس علمیه خواهران به کار گرفته می‌شوند.

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به مواد آموزشی دوره مقدماتی تدبر در قرآن کریم، از مبانی و مبادی تدبر در قرآن و تدبر در برخی سوره‌های جزء 30 قرآن همراه با ارائه مباحث و پرسش و پاسخ به صورت کارگاهی به عنوان برخی از این مواد آموزشی یاد کرد.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در دوره تدبر در قرآن کریم، در پایان این دوره به عنوان مربی تدبر در قرآن که از فعالیت‌های فرهنگی پایه سوم سطح دو (کارشناسی) است مشغول به فعالیت می‌شوند.

بر اساس گزارش مرکز مدیریت حوزه‌های خواهران، قائم ناصح از احتمال برگزاری دوره دهم تدبر در قرآن کریم ویژه مدارس علمیه‌ای که جدیدا تاسیس می‌شوند و مدارس علمیه‌ای که تاکنون مربی تدبر در قرآن معرفی نکرده‌اند در سال تحصیلی آینده خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha